Рішення виконавчого комітету

 

 

НОВОМАЯЧКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Цюрупинського району

Херсонської області

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

Від 23.12.15 р.                                                46

Смт.Нова Маячка

 

Про план роботи виконавчого комітету                                               

Новомаячківської селищної Ради на 2016 рік

 

   Відповідно до ст. 40 , ст.52 . ч.6 ст.59 . ч.1.3. ст.73  Закону України “ Про місцеве самоврядування в Україні “ , виконком селищної Ради

 

В И Р І Ш И В :

 

1.      Інформацію секретаря виконкому з аналізу виконання плану роботи за 2015 рік , прийняти до відома ( Додається ).

2.      Затвердити план роботи виконавчого комітету Новомаячківської селищної ради на  2016 рік ( Додається ) .

3.      Контроль за виконанням даного рішення покласти на секретаря виконкому

      Пісковцову І.І.

 

 

 

 

 

 

Селищний голова                                                                          А.А.Костиря

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                   Д О Д А Т О К  № 2

                                                                                             До рішення виконкому

                                                                                             №   46  від 23.12.2015 р.

П Л А Н

роботи виконавчого комітету Новомаячківської селищної Ради

на  2016 рік

 

З А С І Д А Н Н Я

виконавчого комітету селищної ради на  2016 рік

  У січні          - 27.01.2016 р.          

  У лютому     - 24.02.2016 р.          

  У березні     -  23.03.2016 р     

  У квітні        - 27.04.2016 р           

  У травні       - 25.05.2016 р           

  У червні       - 22.06.2016 р.          

  У липні        - 27.07.2016 р.          

  У серпні       - 25.08 2016 р.          

  У вересні     - 28.09.2016 р. 

  У жовтні      - 26.10.2016 р.

  У листопаді             - 23.11.2016 р.          

  У грудні       - 28.12.2016 р.          

 

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ЯКІ ВИНОСЯТЬСЯ НА ЗАСІДАННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ У 2016 РОЦІ

СІЧЕНЬ

      1.   Про профілактичну роботу з неблагополучними сім'ями на території селища

 Готує : робоча группа

 Доповідають : заступники директорів ЗОШ, спеціалісти філії ЦРЦ ССС ДМ

 

ЛЮТИЙ

1.      Про роботу селищної бібліотеки для дорослих та бібліотеки для дітей                                            

Готує : робоча группа

       Доповідають : завідуючі біблотеками

 

 

БЕРЕЗЕНЬ

1.    Про оголошення двомісчника благоустрою на території селища

  Готує : робоча группа

  Доповідає : заступник селищного голови

  2.   Про план роботи виконавчого комітету Новомаячківської селищної ради на  

  ІІ квартал 2016 року.

  Готує : робоча група

  Доповідає : секретар виконавчого комітету

 

ІІ ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАХОДИ

 

1.      Проведення в селищі заходів по відзначенню в селищі новорічних та різдвяних свят Новорічні ранки в школах та дитячих садках селища .

Дата : до 07.01.2016 року.

Дирекція ЗОШ, дошкільних дитячих закладів

2.      Проведення заходів підготовки та відзначення в селищі Дня вшанування учасників бойових дійна території інших держав і  річниці виведення військ колишнього СРСР з Республіки Афганістан

Дата : до 15.02.2016 року.

Завідуючі бібліотеками

3.      Проведення заходів по відзначенню в селищі Міжнародного жіночого дня :

        Святкові “ вогники “ в організаціях селища, поздоровлення жінок зі святом.

        Дата : 06.03.2016 р.

        Керівники організацій

                                                   ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ КОНТРОЛЮ

 

                                                                       СІЧЕНЬ

      

1.      На нараді при селищному голові заслухати інформацію керівників установ про роботу організації у зимовий період , про організацію харчування в ДНЗ

      Дата : щовівторка у січні

      Відповідальні : головний бухгалтер , керівники установ

2.      На нараді при селищному голові заслухати інформацію керівників бюджетних установ про ефективність використання енергоносіїв по Новомаячківській селищній раді.

      Дата : щовівторка у січні

      Відповідальні :  керівники

 

                                                                          ЛЮТИЙ

3.      На нараді при селищному голові заслухати інформацію головного бухгалтера про виконання доходної частини бюджету.

      Дата : щовівторка у лютому

      Відповідальні : головний бухгалтер

4.      На нараді при селищному голові заслухати інформацію керівників бюджетних установ про ефективність використання енергоносіїв по Новомаячківській селищній раді.

      Дата : щовівторка у лютому

      Відповідальні :  керівники

БЕРЕЗЕНЬ

 

1.      На нараді при селищному голові заслуховувати інформацію голови адміністративної комісії , керівників , начальника ГПОП про санітарний стан селища та установ.

      Дата : щовівторка у березні

      Відповідальні : голова адмінкомісії, керівники, начальник ГПОП

2.      На нараді при селищному голові заслухати інформацію головного бухгалтера про виконання доходної частини бюджету.

      Дата : щовівторка у березні

      Відповідальні : головний бухгалтер

3.      На нараді при селищному голові заслухати інформацію керівників бюджетних установ про ефективність використання енергоносіїв по Новомаячківській селищній раді.

      Дата : щовівторка у березні

      Відповідальні : керівники

 

 

 

 

 

                                                                                                   Д О Д А Т О К  № 1

                                                                                             До рішення виконкому

                                                                                             № 46 від 23.12.2015 р.

 

                                                           ІНФОРМАЦІЯ

                       про виконання плану роботи виконавчого комітету Новомаячківської                 

                                                    селищної ради у 2015 році

Протягом 2015 року проведено 14  засідань  виконкому,   на  яких  розглянуто 52  питання. Всі       основні  питання, передбачені  планами,  розглянуто  та  прийнято  відповідні  рішення.

            На засіданні виконавчого комітету у січні 2015 року  заслухана інформація заступника директора з виховної роботи  Новомаячківської ЗОШ І-ІІІ ст.  Кисільової Алли Олександрівни  та педагога – організатора Новомаячківської ЗОШ І-ІІ ст. Дорогойченкової Нелі Олександрівни про  профілактичну роботу загальноосвітніх закладів селища з сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах.

            На засіданні виконавчого комітету у лютому 2015 року заслухана інформація завідуючої селищної бібліотеки для дорослих Орешко Тамари Володимирівни  та завідуючої селищної бібліотеки для дітей Дроздової Тетяни Сергіївни  про роботу селищної бібліотеки для дорослих та бібліотеки для дітей.

            На засіданні виконавчого комітету у березня 2015 року заслухана інформація головного лікаря Новомаячківської лікарської амбулаторії Удовіченко Любов Іванівни про  активізацію роботи по профілактиці туберкульозу та проходження флюорографічного обстеження населення селища ; інформацію голови опікунської ради  Колосовської Людмили Михайлівни про порушення питання про позбавлення батьківських прав;

інформацію начальника Новомаячківського відділення міліції Яковлева Геннадія Сергійовича про забезпечення правопорядку на  території селища.

У ІІ кварталі 2015 року проведено 3 засідання виконавчого комітету.

На засіданні виконавчого комітету 22.04.2015  затверджені заходи щодо відзначення в селищі у 2015 році 70-ї річниці  Перемоги над нацизмом у Європі та 70-ї річниці завершення Другої світової війни

1.Упорядкувати військові поховання, братські та одинокі могили, меморіальний

    комплекс, що увічнюють пам’ять про Перемогу та подвиги її учасників.

2. Фінансування проведення святкових заходів здійснити за рахунок приватних

    підприємців

3. Організувати проведення в навчальних  закладах  селища „ круглих столів „ , уроків 

    пам’яті , книжкових виставок, конкурсів малюнків та інших заходів присвячених  

    Другій світовій війні

4. Вручення ветеранам поздоровчих листівок-запрошень                                           

5. Провести урочисті народні святкування 70-ї річниці  Перемоги над нацизмом у Європі

      та 70-ї річниці завершення Другої світової війни                             

 

Також розглянутий висновок опікунської ради щодо встановлення доцільності та можливості проживання малолітнього Чешерова Максима Віталійовича, 22.11.2005 р.н. з батьком Чешеровим В.В,  

 

  На засіданні виконавчого комітету 27.05.2015 року розглянуте питання про організацію відпочинку та оздоровлення   дітей у літній період 2015 року в  дошкільних та                                                                                                            загальноосвітніх закладах селища. Заслухана  інформація завідуючої ДНЗ № 1 Кулик Валентини Василівни, в.о. завідуючої ДНЗ № 2 Чечіної Наталії Вікторівни, завідуючої ДНЗ № 3 Прудської Світлани Миколаївни,  директора оздоровчого табору ЗОШ І-ІІ ступенів Дорогойченкової Нелі Олександрівни,  заступника  ЗОШ І-ІІІ ст. Кисільової Алли Олександрівни з цього питання

Основним завданням оздоровчого періоду є охоплення системним оздоровленням і загартуванням дітей дошкільного віку, підвищення рухової активності дітей , поліпшення фізичного розвитку. До початку оздоровчого періоду проведені інструктажі по техніці безпеки та з безпеки життєдіяльності дітей. Планується проводити екскурсії селищем, піші переходи. Придбано іграшки для ігор з піском на майданчиках за допомогою батьків. На період оздоровлення  - з 01.06 2015 року по 31.08 2015 року розроблено і затверджено в СЕС  двотижневе перспективне меню на оздоровчий період , в якому заплановано чотириразове харчування. Це різноманітність страв, правильна їх кулінарна обробка, естетичне оформлення, хороші смакові якості. Діти отримують молочні продукти, готуються м»ясні та рибні страви. Продукти завозяться вчасно, відповідно до заявки та норм реалізації Виконуються всі вимоги, щодо раціонального дитячого харчування. З 10.06 2015 року  в ДНЗ вводиться літній режим роботи  В склад харчування дітей вводяться свіжі овочі , фрукти , соки. Вартість харчування на оздоровчий період збільшується на 10 % і становить :

-          молодша група в сумі  14,30 грн. на день.

-          старша група в сумі 18,70 грн. на день

Планується проводити загартовуючи процедури – обтирання ніг мокрим рушничком , обливання ніг, ходіння босоніж. Максимально забезпечено проведення ігрової діяльності на свіжому повітрі з водою і піском. Денний сон в літній період збільшується на 30 хвилин. Введено другий сніданок.

            З 02.06.2015року по 19.06. 2015 року в ЗОШ І-ІІ ступенів з розпочне роботу пришкільний табір відпочинку «Сонечко». Режим роботи – з 8.00 год. до 14.00 год. Кількість днів перебування – 14.До відпочинку в таборі залучено 40 дітей.

Загальна сума витрат становить 9 503,20 грн. На одну дитину 16, 97 грн. на день

            З 02.06.2015року по 19.06. 2015 року в ЗОШ І-ІІІ ступенів з розпочне роботу пришкільний табір відпочинку «Бджілка». До відпочинку в таборі залучено 215 дітей.

Всього виділено коштів – 51 097,07 грн., з розрахунку 16,97 грн. на день на одну дитину.          

Для роботи з дітьми задіяно 3 фізичних керівника, 2 педагога-організатора, 33 вихователя.

Для змістовного відпочинку виховна робота насичена різноманітними заходами та складається з урахуванням побажань дітей.

Виховна робота у таборі формується по напрямках :

- спортивно-оздоровча;

- краєзнавча;

- художньо-естетична;

- гурткова робота.

Діти розподілені  на 8 загонів, які розміщені у окремих класних приміщеннях та за якими закріплені вихователі.

Обладнано ігрову кімнату.

            На засіданні виконавчого комітету  24.06.2015 року заслухана інформація спеціаліста І категорії Колосовської Людмили Михайлівни про роботу Новомаячківської селищної ради з заявами, скаргами, зверненнями громадян у І півріччі 2015 року.

Затверджені план роботи , спеціаліста відповідального за роботу зі зверненнями громадян   на  І, ІІ квартали 2015 року та щомісячні плани роботи.

Всього протягом І півріччя 2015 року до виконкому надійшло 232 письмові  заяви ( за І півріччя 2014 року – 123 заяви ):

Всі заяви у день надходження зареєстровані у журналі реєстрації  та попередньо розглянуті спеціалістами виконкому із зазначенням відмітки щодо подальшого розгляду заяви.

Робиться відмітка про виконання у журналі реєстрації . Оригінали заяв зберігаються у спеціалістів ради та підшиваються у  сесіях та виконкомах.                                      

Всі звернення у день надходження зареєстровані у журналі реєстрації.

Звіт про роботу із зверненнями щомісячно надається до районної адміністрації . Оригінали звернень зберігаються у справах – звернення, відповідь, пояснення, акти, контрольна картка на якій зазначається за скільки днів розглянуте звернення. Зроблена  відмітка про виконання у журналі .

      За І півріччя  2015 року надійшло 39 звернень ( у 2014 році за І півріччя надійшло  31 звернення)

КОЛЕКТИВНІ – 4

ПОШТОЮ – 2 звернення.

Передані до Цюрупинського РВ УМВС –  5.

Повторні звернення – 3

            На засіданні виконавчого комітету 22.07.2015 року заслухана інформація лікаря Новомаячківської лікарської амбулаторії КЗ «Цюрупинський центр первинної медико-санітарної допомоги»  Фісіна Людмили Вікторівни про медичне обслуговування населення селища.

            Новомаячківська лікарська амбулаторія КЗ «Цюрупинський центр первинної медико-санітарної допомоги»  обслуговує населення смт. Нова Маячка, селища Щасливе, с. Марченко, с. Привільне, с. Стара Маячка, с. Подокалинівка.

            Діти від 0 років до 1 року  – 40 чол.

            Діти від 1 року до 2 років  – 60 чол.

            Діти від 2 років до 3 років – 84 чол.

            Діти від 3 років до 4 років – 90 чол.

            Діти від 4 років до 5 років – 69 чол.

            Діти від 5 років до 6 років – 82 чол.

            Всього – 425 чол.

За 2014 рік народилось 60 чол., померло 82 чол.

Станом на 22 липня 2015 року помер 51 чол.

Перебувають на обліку :

Інваліди ВВВ – 8 чол.

УБД – 2 чол.

Афганців – 14 чол.

Перебувають на «Д» обліку по tbc 6  чол. (в 2015 році померло 2),

В 2014 році на обліку перебувало 10 чоловік,з них 7 – вилікувалось.

За штатним  розписом по Новомаячківській лікарській амбулаторії КЗ «Цюрупинський центр первинної медико-санітарної допомоги»

4 ставки лікаря загальної практики,

1 ставка лікаря дільничного терапевта

1 ставка завідуючого амбулаторією

15,5 ставки середнього медичного персоналу ( в тому числі медична сестра рентген лабораторії, лаборант )

3 ставки молодшого персоналу

1 ставка завгоспа,

2 ставки водія,

0,5 ставки електромонтер.

            На засіданні виконавчого комітету 26.08.2015 року заслухана інформація заступника директора Новомаячківської ЗОШ І-ІІ ст. Єрохіної Ольги Іванівни та заступника директора Новомаячківської ЗОШ І-ІІІ ст. Кисільової А.О. про готовність загальноосвітніх закладів селища до роботи в новому 2015-2016 навчальному році.

            Станом на 26.08.2015 року у Новомаячківській ЗОШ І-ІІІ ст. фактично навчається 764 учня. Першокласниками у цьому році стануть 76 учнів. Відкрито 3 класи.

            Функціонуватиме 5 груп продовженого дня -150 учнів. Поточний ремонт проведено за кошти батьків на суму 29286,33  грн. Проведено ремонт 33 класних кімнати. Спонсорські кошти 3500 грн. Кошти ,які виділялись з  бюджету:

- заміна електропроводки в великому спортзалі на суму 29 755 грн,  реконструкція водоотливів  – 39459,23 грн, пуско - наладка котельні – 10 000 грн,СТО шкільного автобуса – 4 538 грн. ( заміна масла, фільтрів , ремонт обдувала )

            Харчуються у шкільній їдальні :

Учні 1-4  класів – 280 учнів, учнів пільгової категорії – 9 учнів.  Вартість обіду для 1-4 класів – 7,41 грн, для пільгової категорії 5-11 класів – 8,47 грн. Нові підручники не отримувались,але подано замовлення на: 4 клас – 810 шт., 7 клас – 937 шт.,                     всього – 1937 шт.

            Новомаячківська ЗОШ І-ІІ ст. готова до нового навчального року. Акт прийому готовності навчального закладу підписаний 11 серпня 2015 року. Відремонтовано за батьківські кошти всі класні кімнати на суму 2 800 грн, бюджетних коштів використали    1 200 грн.  Встановили огорожу на суму 17 500 грн. за батьківські кошти. За кошти батьків купуються  лампочки, мило. В школі є 11 комп’ютерів. Спортивний зал обладнаний спортивним інвентарем. Котельня підготовлена до роботи, опалювальна система опресована, всі прилади пройшли повірку. Територія школи приведена у відповідність. Стан її задовільний. В школі навчається 96 учнів в 9 класах , всі навчаються в першу зміну. Діти  1-4 класів харчуються в шкільній їдальні. За бюджетні кошти придбано м’ясорубку за 1900 грн.

На засіданні виконавчого комітету 23.09.2015 року :

- Утворено організаційний комітет з підготовки та проведення в селищі Всеукраїнської акції “ Милосердя “ ;

- Затверджені заходи щодо щорічного проведення в селищі Всеукраїнської благодійної акції “ Милосердя “ ;

- Закріплені  за приватними підприємцями , одиноких непрацездатних громадян для надання адресної допомоги .

У жовтні 2015 року на засіданні виконавчого комітету затверджені заходи щодо відзначення в селищі в 2015 році 72-ї  річниці визволення

селища від німецько  – фашистських загарбників, згідно яких ::

 1.Упорядковані військові поховання, братські та одинокі могили, меморіальний

     комплекс, що увічнюють пам’ять про Перемогу та подвиги її учасників.

2. Організовано проведення в  бібліотеках та  навчальних  закладах  селища „ круглих

     столів „ , уроків Пам’яті , книжкових виставок, конкурсів малюнків та інших заходів.

3. Вручені ветеранам поздоровчі листівки-запрошення

    Жовтень 2015 року

 

4. Проведено урочистий мітинг та святковий концерт з нагоди 72-ї  річниці визволення

    селища від німецько – фашистських загарбників

 

09 листопада 2015 року на підставі подання голови опікунської ради  про загрозу життю малолітнім дітям Балабон Олегу Олеговичу, 30.05.2010,р.н.,  Балабон Андрію Олеговичу, 09.12.2011р.н., Балабон Михайлу Олеговичу,13.07.2013 р.н. Балабон Роману Олеговичу,18.06.2015 р.н. керуючись п.8 Постанови КМУ від 24.09.2008 року №866 «Питання діяльності органів опіки та піклування пов’язаної з захистом прав дитини», ст..34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» ,  виконком прийняв рішення  вилучити  у матері Корольової Анни Іванівни малолітніх

для направлення їх в Державний дитячий заклад.

З25 листопада 2015 року заслухана інформація завідуючої дитячим садком № 1 Кулик Валентини Василівни, завідуючої дитячим садком № 2 Доброскок Тетяни Вікторівни, завідуючої дитячим садком № 3 Прудської Світлани Миколаївни,  художнього керівника  Будинку культури Лозицького Олександра Валентиновича, начальника МПО Полонікова Олександра Анатолійовича, директора СКП «Сількомунгосп» Коломоєць Геннадія Георгійовича про підготовку бюджетних організацій селища до роботи в осіннє – зимовий період 2015-2016 років.

            В селищному Будинку культури утеплені вікна, запасні виходи. Заплановані кошти на оплату електроенергії, газу. Наведений санітарний порядок на прилеглій території. Котельня в належному робочому стані, проведені профілактичні роботи, документи впорядковані. Оператор газової котельні пройшов навчання. Проведена атестація газового лічильника.

            В МПО проведено косметичний ремонт будівлі – побілені стіни, пофарбовані вікна, почищені груби. Техніка підготовлена до роботи взимку, паливом забезпечені, є в достатній кількості дрова. На території пожежної частини діє гідрант для заправки пожежного автомобіля.

            В ДНЗ № 1  проведено поточний ремонт основної споруди, харчоблоку та пральні Встановлено нові двері  в господарських спорудах. Проведено ремонт групових приміщень та спалень. Реконструйовано гральний майданчик. Проведені профілактичні роботи системи газопостачання, системи опалення. Оператор газової котельні пройшов курси по підготовці до роботи. Поновлені інструкції та проведені інструктажі з пожежної безпеки. Закуплені на зиму овочі  Витрати на електроенергію та газопостачання здійснюються відповідно до лімітів.

            В ДНЗ № 2 на виробничій нараді проведений аналіз  результатів виконання заходів  щодо підготовки закладу до роботи в осіннє-зимовий період. Проведено поточний ремонт всіх будівель. Заготовлено пісок для використання під час ожеледиці, підготовлено інвентар для очистки території від снігу.  Поновлені інструктажі та накази про призначення відповідального за газове господарство, охорону праці, протипожежну безпеку. Оператор газової котельні пройшов навчання в курсовому комбінаті та отримав посвідчення. В достатньому обсязі заготовлені овочі: цибуля – 50 кг, морква – 150кг,картопля 140 кг, капуста, буряк. Забезпечено суворий контроль за споживанням паливо-енергетичнихз ресурсів та дотримання лімітів. Завезений пісок для посипання доріжок в період ожеледиці, підготовлений інвентар для очистки території від снігу.

            В ДНЗ № 3 проведено поточний ремонт всієї будівлі. Підготовлені документи щодо готовності до опалювального сезону. Відповідальні за газове господарство пройшли курси підготовки та мають відповідні документи. Проведений інструктаж з колективом на тему протипожежної безпеки. Призначено  відповідальних за додержання лімітів з газу та електроенергії. За рахунок бюджетних коштів була замінена підлога всієї будівлі. Своєчасно заготовлені  овочі на осіннє - зимовий період. Заклад підключено до мережі інтернет, створено електронну пошту.

            У Новомаячківському СКП «Сількомунгосп» проведений косметичний ремонт приміщення, утеплені вікна. Проводиться опалення приміщення пічним способом. Паливом забезпечені в повній мірі. На балансі підприємства знаходиться 5 одиниць техніки. Техніка готова до роботи в умовах зимового періоду.

 

У грудні 2015 року заслухана інформація спеціаліста І категорії Колосовської Людмили Михайлівни про роботу Новомаячківської селищної ради з заявами, скаргами, зверненнями громадян у ІІ півріччі 2015 року

Всього протягом ІІ півріччя 2015 року до виконкому надійшло 546 письмові  заяви ( за І півріччя 2014 року –  122 заяви ):

Всі заяви у день надходження зареєстровані у журналі реєстрації  та попередньо розглянуті спеціалістами виконкому із зазначенням відмітки щодо подальшого розгляду заяви.

Робиться відмітка про виконання у журналі реєстрації . Оригінали заяв зберігаються у спеціалістів ради та підшиваються у  сесіях та виконкомах.                                      

Всі звернення у день надходження зареєстровані у журналі реєстрації.

Звіт про роботу із зверненнями щопівроку надається до районної адміністрації . Оригінали звернень зберігаються у справах – звернення, відповідь, пояснення, акти, контрольна картка на якій зазначається за скільки днів розглянуте звернення. Зроблена  відмітка про виконання у журналі .

      За ІІ півріччя  2015 року надійшло 59 звернень ( за ІІ півріччя 2014 року надійшло  28 звернень)

Всі звернення розглянуті спеціалістами виконкому, надані вчасно письмові відповіді.

Колективні – 4

Передані до інших організацій, установ - 4.

Повторні звернення – 3

Поштою - 3

 

План роботи виконавчого комітету Новомаячківської селищної ради у 2015 році виконано повністю.

 

 Секретар виконкому                                                                           І.І.Пісковцова

 

 

 

ІНФОРМАЦІЯ

ЩОДО ВИКОНАННЯ ДЕЛЕГОВАНИХ  ПОВНОВАЖЕНЬ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ ВИКОНАВЧИМ КОМІТЕТОМ

НОВОМАЯЧКІВСЬКОЇ  СЕЛИЩНОЇ РАДИ  У ІІ півріччі 2015 року

 

Всього розглянуто питань з делегованих повноважень

Органів виконавчої влади

Зокрема, в розрізі галузей (з посиланням на пункт відповідної статті Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»

Прийнято рішень виконавчого комітету

Видано розпоряджень селищного голови

Скасовано актів, як таких, що прийняті з порушенням законодавства (якщо такі випадки були, зазначити їх та вказати, що спричинило таке рішення(

Отримано протестів, подань позовних заяв прокуратури, актів перевірок

Додаткова інформація (в разі потреби)

Всього

З них

Всього

З них

Всього

З них виконанно

Поставлено на контроль

Знято з контролю

Поставлено на контроль

Знято з контролю

 

  29

Ст.30 (б)   Повноваження в галузі житлово-комунального господарства , побутового, торгівельного обслуговування, громадського харчування , транспорту і зв“язку

п.1

п.2

 

 

 

ст. 31.(б) Повноваження  у сфері будівництва

 

                          

 

 

 

 

 

 

 

 

                   

 

 

 

 

6

 

 

 

 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ст.32 Повноваження у сфері освіти, охорони здоров’я , культури , фізкультури і спорту

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ст.33 ( б) Повноваження у сфері земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ст. 34 Повноваження у сфері соціального захисту населення

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ст. 35

Повноваження у галузі зовнішньо - економічної діяльності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ст. 36 Повноваження у галузі оборонної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

38.

Повноваження щодо забезпечення законності , правопорядку , охорони прав , свобод і законних інтересів громадян

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Селищний голова                                                                                                                                                                         А.А.Костиря