Рішення виконавчого комітету

НОВОМАЯЧКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Цюрупинського району

Херсонської області

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

  Р І Ш Е Н Н Я

Від 25.12.13 р.                                               № 41

смт. Нова Маячка

Про виконання делегованих повноважень

виконавчого комітету Новомаячківської

селищної Ради у ІІ  півріччі 2013 року

   Заслухавши інформацію секретаря виконкому Пісковцової І.І.  про виконання   делегованих повноважень виконавчого комітету Новомаячківської селищної Ради у ІІ півріччі 2013 року , керуючись ст.ст. 27 , 28 , 29 , 30 , 31 , 32 , 33 , 34 , 35 , 36 , 37 , 38 , 39 , 40 , 52 , ч.6. ст.59 , ч.1,3 ст.73 Закону України “ Про місцеве самоврядування в Україні “ , виконком селищної Ради

В И Р І Ш И В :

            Інформацію секретаря виконкому Пісковцової Ірини Іванівни  про виконання делегованих повноважень виконавчого комітету Новомаячківської селищної Ради  у ІІ півріччі 2013 року, взяти до відома ( додається )

     Селищний голова                                                                  А.А.Костиря

НОВОМАЯЧКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Цюрупинського району

Херсонської області

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

Від 25.12.13 р.                                                      № 40

Смт. Нова Маячка

Про роботу виконавчого комітету

Новомаячківської селищної ради з

заявами, скаргами, зверненнями

громадян у  2013 році

            Заслухавши інформацію спеціаліста І категорії Колосовської Людмили Михайлівни про роботу Новомаячківської селищної ради з заявами, скаргами, зверненнями громадян у І півріччі 2013 року, виконавчий комітет  відмічає, що робота по розгляду звернень громадян селища у виконкомі Новомаячківської селищної ради здійснюється згідно Закону України “ Про звернення громадян “,  Указу Президента України № 109/2008 від 07 лютого 2008  “ Про першочергові  заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування  конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування “ та розпорядження голови Цюрупинської районної державної адміністрації  від 12.06.2012 року № 370 « Про удосконалення роботи зі зверненнями громадян »

Затверджена посадова інструкція спеціаліста , відповідального за роботу зі зверненнями громадян Колосовської Л.М.   

Затверджені план роботи , спеціаліста відповідального за роботу зі зверненнями громадян   на  І, ІІ, ІІІ, ІУ  квартали 2013 року та щомісячні плани роботи.

                                               РОБОТА З ЗАЯВАМИ

Всього протягом 2013 року до виконкому надійшло 272 письмова  заява ( за  2012 рік – 454 заяви ):

Всі заяви у день надходження зареєстровані у журналі реєстрації  та попередньо розглянуті спеціалістами виконкому із зазначенням відмітки щодо подальшого розгляду заяви.

До земельного відділу - 213, для вирішення яких :

Розглянуто на земельній комісії, прийнято рішень сесій - 150

Виїзд на обміри – 22

Включено до черги на отримання земельної ділянки під забудову – 28

Прийнято рішень виконкому – 6

Надані відповіді - 7

Косташ О.О.– 7 , для вирішення яких :

Прийнято рішень виконкому – 4

Надані відповіді -  1

Клопотання «Власний дім» - 2

Колосовська Л.М. – 16 ,  для вирішення яких :

Видано довідок форми 3ДФ – 11

Надана матеріальна допомога – 4

Взято на контроль умови проживання – 1 сім»я

Пісковцова І.І. – 5 , для вирішення яких :

Видано дублікати документів – 3

Прийнято рішень сесій  - 1

Видана довідка - 1

Крашеніна Т.В. – 18 , для вирішення яких :

Видано довідки щодо підтвердження стажу роботи в СПОП « Новомаячківський » -18

Куренков В.В. – 3 , для вирішення яких :

Надані письмові відповіді – 2

Виїзд на місце - 1

Робиться відмітка про виконання у журналі реєстрації . Оригінали заяв зберігаються у спеціалістів ради та підшиваються у  сесіях та виконкомах.                                        

            Робота зі зверненнями громадян .

Всі звернення у день надходження зареєстровані у журналі реєстрації.

Звіт про роботу із зверненнями щомісячно надається до районної адміністрації . Оригінали звернень зберігаються у справах – звернення, відповідь, пояснення, акти, контрольна картка на якій зазначається за скільки днів розглянуте звернення. Зроблена  відмітка про виконання у журналі .

      За  2013 рік  надійшло 53 звернення ( у 2012 році 63 звернення)

  1. До адміністрації Президента України  - 2 звернення ( за 2012 рік - 2 звернення )

- звернення Мозгової Каріне Йосипівни про виселення з будинку вітчима.

- звернення Якименко Л.М. про надання допомоги у відновленні батьківських прав.

2.      До Кабінету Міністрів України звернень не надходило ( за 2012 рік – 1 звернення ).

3.   До Урядової « Гарячої лінії » звернень не надходило ( за 2012 рік - 1 звернення ).

4.  До Апарату Верховної Ради України звернень не надходило ( за 2012 рік   – 1

      звернення ).

5.  До депутата Верховної Ради України   – 1 звернення ( за 2012 рік  – 1 звернення ).

-    Звернення головного лікарі ДПНС «Надія» Черняєва С.М. про надання допомоги в             ремонті даху.

6.   До Прокуратури Цюрупинського району звернень не надходило (  за 2012

      рік   – 1 звернення).

7.  До Херсонської обласної державної адміністрації 1 звернення  ( за 2012

     рік – 2 звернення ).

     - звернення Свекла В.Й. про впорядкування дороги по вулиці  Пролетарська.

8.  До  Цюрупинської районної державної адміністрації – 3 звернення (  за 2012 рік   - 

     7 звернень).

           - звернення Гуляєвої Т.М. щодо роботи кафе-бару «Насолода»:

           - звернення Свекла В.Й. про впорядкування дороги по вулиці Проллетарська;

          - звернення Чижук Д.Н. про налання йому пільг на комунальні послуги як інваліду ІІ

             групи.

     9. До антимонопольного комітету – 1 звернення  ( за 2012 рік  не надходило ).

         - звернення Гуляєвої Т.М. щодо роботи кафе-бару «Насолода»

Всі інші адресовані  селищній раді, стосуються в основному взаємовідносин з сусідами                   ( межа, сміття, нецензурна лайка, потрава городини, утримання свійських тварин, собак ).

Зокрема :

1.      Звернення багатодітної матері Кобза М.В. поро виділення коштів на ремонт будинку.

2.      Звернення Єрохіної Н.П. про  неправомірні дії працівників Цюрупинського РЕЗ і Ем під час обрізування дерев по вулиці Радянська.

3.      Звернення Таран О.Д. про псування городини  неякісним гербіцидом.

4.      Звернення Єлипчук Л.В. про розповсюдження сусідами неправдивої інформації.

5.      Звернення Терех В.В. про порушення сусідом Лелеко Ю.А. норм поливу.

6.      Звернення Михайлової В.П. про  відновлення телефонного зв»язку по вулиці Основській.

7.      Заява Черкесової Н.В. про  ліквідацію ями на проїжджій частині дороги.

8.      Звернення Мохнар В.В. про надання допомоги в укладанні договору земельної ділянки.

9.      Звернення Кабацюра Т.П. про підтвердження факту роботи у колишньому радгоспі «Новомаячківський»

10.  Звернення  Удовенко А.І. про надання інформації щодо державної реєстрації земельних ділянок та нарахування земельного податку.

11.  Звернення Нечаєвої В.А. про порушення сусідом Шепета В.В. правил утримання домашньої птиці.

12.  Звернення Михайленко І.І. про порушення сусідом Задирко Н.М. правил утримання  собак.

13.  Звернення Бордюжан Т.І. про надання допомоги у реєстрації народження дитини.

14.  Звернення Логвиновської Г.М. про підтвердження адреси проживання померлої матері.

15.  Звернення Свекла В.Й. про забезпечення доступу до картографічних матеріалів. 

 Всі звернення розглянуті спеціалістами виконкому, надані вчасно письмові відповіді.

КОЛЕКТИВНІ – 3

1.  Мешканці вулиць Рафтопулло, Петровського, Пролетарська ( всього 20 підписів ) про

     порушення правил благоустрою  гр. Смешко О.Г.

2.  Мешканці вулиць Дніпровська, Степова ( всього 6 підписів ) про відновлення польової

    дороги.

3.  Власників земельних паїв орендаря Штоколенко Д.О. ( всього 33 підписи ) про

     затримку виплати орендної плати

ПОШТОЮ – 3

- Звернення  Маруняк Л.Д. з смт. Козацьке Бериславського району про розшуки Козлова

   М.В.

- Звернення Чорної А.М., з с. Хмельове Кіровоградської області про про виплату орндної  

   плати орендарем Какама В.Г.;

- Звернення Присяжної Л.І.  з с. Федорівка Каховського району про розшуки сина.

Передані до Цюрупинського РВ УМВС –  11.

1. Звернення Подпалова М.В. про хуліганські дії сусідів.

2. Звернення Волошко О.П. про порушення правил благоустрою сусідами

3. Звернення Ружиної  В.І. про хуліганські дії сусідів.

4. Звернення Димченко Г.В. про хуліганські дії сусідів.

5. Звернення Гладкої Л.Г. про хуліганські дії сусідів.

6. Звернення Завірюха Н.М. про хуліганські дії сусідів.

7. Шатова О.А. про хуліганські дії сусідів.

8. Кузенкової В.С. про погрози з боку сусідів.

9. Ліходькіна В.В. про вужиття заходів до сусідки.

10. Ружиної В.І. про хуліганські дії сусідів.

11. Ружиної В.І. скарга на бездіяльність дільничного інспектора.

Виходячи з вищевказаного , керуючись ст. 38,.ст. 40, 52, ч.6 ст.59, ч. 1, 3 ст. 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет

                                              В И Р І Ш И В :

1.      Інформацію спеціаліста І категорії Колосовської Л.М. про роботу виконавчого комітету Новомаячківської селищної ради зі зверненнями громадян у  2013 році, прийняти до відома .

2. Спеціалісту І категорії Колосовській Л.М. , посадовим особам Новомаячківської

    селищної ради  у своїй роботі зі зверненнями громадян керуватися  Указом

    Президента України № 109/2008 від 07 лютого 2008 року « Про першочергові

    заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на

    звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування » :

2.1. Не допускати надання не обгрунтованих або неповних відповідей за зверненнями

    громадян з порушенням строків  , установлених законодавством , безпідставної передачі

    розгляду звернень іншим органам.

2.2.Викоренення практики визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз’яснення

     заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень.

2.3.Забезпечити першочерговий особистий прийом жінок , яким присвоєно почесне звання

      України « Мати - героїня » , інвалідів ВВВ , Героїв Соціалістичної Праці , Героїв

      Радянського Союзу , Героїв України.

2.4.Приділяти особливу увагу вирішенню проблем ветеранів праці та війни , інвалідів ,

     громадян які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи ,  багатодітних сімей,

     одиноких матерів та інших громадян , які потребують соціального захисту та

     підтримки.

2.5.Вжити заходів щодо з’ясування причин що породжують повторні звернення громадян.

2.6.Вжити заходів  спрямованих на поліпшення інформованості населення про стан

      роботи зі зверненнями громадян шляхом розміщення матеріалів на дошці об’яв.

3.   Контроль за виконанням даного рішення покласти на секретаря виконкому  

      Пісковцову  І.І.

Селищний голова                                                                          А.А.Костиря

 

 НОВОМАЯЧКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Цюрупинського району

Херсонської області

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

Від 25.12.13 р.                                                 № 43

Смт.Нова Маячка

Про план роботи виконавчого комітету                                               

Новомаячківської селищної Ради

на І квартал 2014 рік

   Відповідно до ст. 40 , ст.52 . ч.6 ст.59 . ч.1.3. ст.73  Закону України “ Про місцеве самоврядування в Україні “ , виконком селищної Ради

В И Р І Ш И В : 

1.      Інформацію секретаря виконкому з аналізу виконання плану роботи за ІУ квартал  2013 року, прийняти до відома ( Додається ).

2.      Затвердити план роботи виконавчого комітету Новомаячківської селищної ради на  І квартал 2014 року ( Додається ) .

3.      Контроль за виконанням даного рішення покласти на секретаря виконкому

      Пісковцову І.І.

 Селищний голова                                                                          А.А.Костиря

                                                                                                   Д О Д А Т О К  № 2

                                                                                             До рішення виконкому

                                                                                             №   43  від 25.12.2013 р.

П Л А Н

роботи виконавчого комітету Новомаячківської селищної Ради

на  І квартал 2014 року

З А С І Д А Н Н Я

виконавчого комітету селищної ради на І квартал  2014 року

  У січні          - 22.01.2014 р.          

  У лютому     - 26.02. 2014 р.         

  У березні     -  26.03.2014 р      

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ЯКІ ВИНОСЯТЬСЯ НА ЗАСІДАННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ У І кварталі 2014 РОКУ 

СІЧЕНЬ

      1.   Про профілактичну роботу з неблагополучними сім'ями на території селища

 Готує : робоча группа

 Доповідають : заступники директорів ЗОШ

ЛЮТИЙ

1.      Про роботу селищної бібліотеки для дорослих та бібліотеки для дітей                                             

Готує : робоча группа

       Доповідають : завідуючі бібліотеками

БЕРЕЗЕНЬ

1.    Про забезпечення правопорядку  на території селища

  Готує : робоча группа

  Доповідає : дільничний інспектор

  2.   Про план роботи виконавчого комітету Новомаячківської селищної ради на  

  ІІ квартал 2014 року.

  Готує : робоча група

  Доповідає : секретар виконкому

ІІ ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАХОДИ

 

1.      Проведення в селищі заходів по відзначенню в селищі новорічних та різдвяних свят Новорічні ранки в школах та дитячих садках селища .

Дата : 25.12.2013 рік – 07.01.2014 рік.

Дирекція ЗОШ , дошкільних дитячих закладів

Новорічний бал маскарад для молоді в селищному Будинку культури .

Дата : 31.12.13р.- 02.01.2014 р.

Директор БК

Урочисте відкриття селищної ялинки

Дата  : 27.12.2014 року

Директор БК

2.      Проведення в селищі заходів по відзначенню  Дня захисника Вітчизни :

Проведення зустрічей учнівської молоді з ветеранами ВВВ та воїнами афганцями .Дата : 23.02.2014 року                                                                                                           Дирекція ЗОШ .

3.      Проведення заходів по відзначенню в селищі Міжнародного жіночого дня :

        Святкові “ вогники “ в організаціях селища , поздоровлення жінок зі святом .

        Дата : 07.03.14 р.

        Керівники організацій

                                                   ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ КОНТРОЛЮ 

                                                                       СІЧЕНЬ

      

1.      На нараді при селищному голові заслухати інформацію керівників установ про роботу організації у зимовий період , про організацію харчування в ДНЗ

      Дата : щовівторка у січні

      Відповідальні : головний бухгалтер , керівники установ

2.      На нараді при селищному голові заслухати інформацію керівників бюджетних установ про ефективність використання енергоносіїв по Новомаячківській селищній раді.

      Дата : щовівторка у січні

      Відповідальні :  керівники

 

                                                                          ЛЮТИЙ

3.      На нараді при селищному голові заслухати інформацію головного бухгалтера про виконання доходної частини бюджету.

      Дата : щовівторка у лютому

      Відповідальні : головний бухгалтер

4.      На нараді при селищному голові заслухати інформацію керівників бюджетних установ про ефективність використання енергоносіїв по Новомаячківській селищній раді.

      Дата : щовівторка у лютому

      Відповідальні :  керівники

БЕРЕЗЕНЬ

 

1.      На нараді при селищному голові заслуховувати інформацію голови адміністративної комісії , керівників , начальника ГПОП про санітарний стан селища та установ.

      Дата : щовівторка у березні

      Відповідальні : голова адмінкомісії, керівники, начальник ГПОП

2.      На нараді при селищному голові заслухати інформацію головного бухгалтера про виконання доходної частини бюджету.

      Дата : щовівторка у березні

      Відповідальні : головний бухгалтер

3.      На нараді при селищному голові заслухати інформацію керівників бюджетних установ про ефективність використання енергоносіїв по Новомаячківській селищній раді.

      Дата : щовівторка у березні

      Відповідальні : керівники

 

                                                                                                    Д О Д А Т О К  № 1

                                                                                             До рішення виконкому

                                                                                             № 43 від 25.12.2013 р.

 

                                                           ІНФОРМАЦІЯ

                       про виконання плану роботи виконавчого комітету Новомаячківської                 

                                                    селищної ради у ІУ кварталі 2013 року

           На засіданні виконавчого комітету у жовтні 2013 року заслухана інформація завідуючої дитячим садком № 1 Кулик Валентини Василівни , завідуючої дитячим садком № 2 Спільної  Лідії Леонідівни , завідуючої дитячим садком № 3 Прудської Світлани Миколаївни,  директора Будинку культури Марченко Інни Анатоліївни, начальника МПО Полонікова Олександра Анатолійовича, в.о. директора ЗОШ І-ІІІ ст. Білоконської Лілії Миколаївни, директора ЗОШ І-ІІ ст. Яковенко Галини Василівни про підготовку бюджетних організацій  та загальноосвітніх закладів селища до роботи в осіннє – зимовий період 2013-2014 років.

            В селищному Будинку культури поклеєні вікна, утеплені запасні виходи. Заплановані кошти на оплату електроенергії, газу. Наведений санітарний порядок на прилеглій території. Котельня в належному робочому стані, проведені профілактичні роботи, перевірені димвентканали, документи впорядковані. Оператор газової котельні пройшов навчання. Проведена атестація газового лічильника. Вогнегасник знаходиться на переатестації. Ведуться роботи по капітальному ремонту даху приміщення будинку культури.

            В МПО проведено косметичний ремонт будівлі – побілені стіни, пофарбовані вікна, почищені груби, техніка підготовлена до роботи взимку, паливом забезпечені, є в достатній кількості дрова. На території пожежної частини побудовано гідрант для заправки пожежного автомобіля. Замінено шифер на даху.  Паливом забезпечені.

            В ДНЗ № 1 утеплені та заклеєні вікна, проведено поточний ремонт основної споруди, харчоблоку та пральні. Прибрані з подвір’я старі дерева, пофарбовані паркани. Утеплені вікна, відремонтовані двері. Проведено поточний ремонт газової котельні. Проведені профілактичні роботи системи газопостачання, системи вентиляції . Оператор газової котельні пройшов курси по підготовці до роботи. Поновлені інструкції та проведені інструктажі з пожежної безпеки. Закуплені на зиму овочі. Витрати на електроенергію та газопостачання здійснюються відповідно до лімітів. Комісією відділу відділу освіти Цюрупинської РДА проведено перевірку закладу і складено акт готовності.

            В ДНЗ № 2  розпочато опалювальний сезон 07.10.2013 року, проведено поточний ремонт всіх групових кімнат, харчоблоку та газової котельні. Дерев»яні вікна утеплені та пофарбовані вікна. Здійснено заміну вікон. Заготовлено пісок для використання під час ожеледиці. Побілена основна будівля, харчоблок, котельня. Поновлені інструктажі та накази про призначення відповідального за газове господарство, охорону праці, протипожежну безпеку. Оператор газової котельні пройшов навчання в курсовому комбінаті та отримав посвідчення. В достатньому обсязі заготовлені овочі.

            В ДНЗ № 3 проведено поточний ремонт всієї будівлі. Підготовлені документи щодо готовності до опалювального сезону. Відповідальні за газове господарство пройшли курси підготовки та мають відповідні документи. Проведений інструктаж з колективом на тему протипожежної безпеки. Призначено  відповідальних за додержання лімітів з газу та електроенергії. Частково заготовлені  овочі на осіннє - зимовий період.

            Акт готовності до навчального року Новомаячківської ЗОШ І-ІІ ст. підписаний 14 серпня 2013 року. Школа готова і роботи в зимовий період.  Перекрито дах І корпусу шифером, котельня підготовлена, опалювальна система опресована. Всі  прилади пройшли повірку. Територія покошена, стан її задовільний. У всіх класних кімнатах утеплені  вікна.

            Готовність Новомаячківської ЗОШ І-ІІІ ст. до роботи в осіннє-зимовий період – проведена повірка газових лічильників, монометрів, напорометрів, вогнегасників. Оператори пройшли навчання в серпні. Допуск на початок опалювального сезону отримано 03.01.2013 року. Опалювальний сезон розпочато 04.10.2013р. Утеплені двері, заклеєні вікна у класах та коридорах.

            На засіданні виконавчого комітету у листопаді 2013 року заслухана інформація голови Опікунської ради селища про роботу ради в 2013 році. Склад Опікунської ради затверджується на І сесії кожного нового скликання та оновлюється в міру необхідності.

Станом на 27.11.2013 року до складу опікунської ради входять :

Голова Опікунської ради:

Колосовська Людмила Михайлівна           -          спеціаліст І категорії Новомаячківської

селищної ради

Секретар Опікунської ради :

Тришкіна Ольга Сергіївна                           -          секретар – друкарка Новомаячківської

селищної ради          

 Члени Опікунської ради  :

  Білоконська Лілія Миколаївна                   -          заступник директора Новомаячківської    

                                                                                  ЗОШ І-ІІІ ст.

  Батракова Марина Олександрівна           -          заступник директора Новомаячківської    

                                                                                  ЗОШ І-ІІ ст.

 

  Парфенюк Дар“я Миколаївна                   -          медична сестра  дільничної лікарні

Діяльність опікунської ради організовується згідно Положення про опікунську раду, затвердженого  рішенням виконавчого комітету № 8 від 24.02.2013 року.

Згідно цього положення  Опікунська рада попередньо розглядає матеріали про :

1.Влаштування неповнолітніх,  які за станом здоров’я потребують догляду і не  можуть   захищати свої права і інтереси.

2.Підготовка документів та рекомендацій щодо встановлення та припинення опіки над неповнолітніми у віці до 15 років, які  залишилися без батьківського піклування, та над неповнолітніми особами, визнаними  судом недієздатними  внаслідок психічної  хвороби 3.Підготовка документів та рекомендацій щодо встановлення та припинення піклування над неповнолітніми віком від 15 до 18 років,  а також над особами, які за станом здоров’я не можуть самостійно захищати свої права.

4.Підготовка документів та рекомендацій щодо встановлення опіки над майном підопічної особи;

5.Підготовка документів та рекомендацій щодо розділу спадщини, належної неповнолітньому та вставлення над нею опіки;

6.Доцільність перегляду раніше прийнятого рішення виконкому про призначення   опікуна над особою та майном;

7.Повернення належного неповнолітнім або недієздатним особам майна , яким незаконно заволоділи рідні або сторонні особи;

8.Стан утримання та виховання неповнолітніх у сім’ях опікунів та виконання останніми покладених на них обов’язків опікунів.

9.Порушення у встановленому порядку питання :

-    про позбавлення батьків чи усиновителів, які ведуть аморальний спосіб життя і       негативно впливають на виховання неповнолітніх, прав на їх виховання ;

-    про відібрання неповнолітнього від батьків, якщо подальше перебування дитини в сім»ї загрожує її життю, здоров’ю, правильному моральному вихованню;

-    про скасування акта усиновлення ( удочеріння );

-    про повернення батькам дітей особами, які удержують їх у себе без  законних на те             підстав ;

Крім того на своїх засіданнях опікунська рада розглядає і заслуховує інформацію про наслідки обстеження стану утримання,      виховання, оздоровлення і медичного обслуговування підопічних у сім’ях опікунів  ( піклувальників ), про збереження і охорону належного підопічним майна, витрачання опікунами пенсій, державної допомоги, аліментів які одержують підопічні, надання їм пільг  встановлених законодавством.

Основною формою роботи Опікунської ради є її засідання.

З початку 2013 року проведено засідань ОР – 10 .

                             НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ

І.    ОПІКУНСТВО

1.1. Облік дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування

Всього під опікою перебуває 7 дітей- сиріт та 5 дітей, позбавлених батьківського піклування. ( Додаток № 1).

      Основне завдання – забезпечення житлом та захист майнових та житлових прав.

1.2.Реєстр житла дітей , що перебувають під опікою. ( Додаток № 2).

1.3.Квартирний облік

      1.4.Робота з опікунами :

  1. Звіт про витрачання виплат на дитину ( пенсія , опікунські  )
  2. Складання актів матеріально – побутових умов проживання
  3. Оздоровлення дітей ( пропонуємо путівки )

ІІ. БАГАТОДІТНІ СІМ’Ї

На обліку в Новомаячківській селищній перебуває 67 багатодітних сімей, в яких виховується  234 дитини:

- 3 дітей – 46 сімей;

- 4 дітей – 16 сімей;

- 5 дітей – 1 сім»я;

- 6 дітей – 1 сім»я;

- 7 дітей – 3 сім»ї.

Створена база персональних даних – «Багатодітні сім»ї».

Багатодітні сім»ї звільняються від плати за харчування  дітей у дитячому садку – сім»ї Кочоян, Романенко, Пількевич, Челнокова, Коношенкіна

ІІІ. ПОЗБАВЛЕННЯ БАТЬКІВСЬКИХ ПРАВ:

У  2013 році підготовлені матеріали для розгляду справ у суді :

1.      Попова Олександра Олександровича та Малишевої Інни Олександрівни по відношенню до їх малолітніх  дітей – доньки Попової Катерини Олександрівни, 02.08.2007 року народження та сина Попова Івана Олександровича, 26.07.2005 року народження 

2.      Куліковської Анни Михайлівни по відношенню до її неповнолітніх дітей - доньки Куліковської Валерії Костянтинівни, 02.09.2005 року народження, доньки Куліковської Тетяни Костянтинівни, 05.09.2006 року народження та сина  Куліковського Костянтина Костянтиновича, 04.05.2009 року народження .

3.      Шпаковської Наталії Михайлівни по відношенню до її неповнолітньої доньки Шпаковської Марії Андріївни, 10.02.1999 року народження.

4.      Федорченко Миколи Миколайовича по відношенню до його неповнолітніх дітей – сина Федорченко Миколи Миколайовича, 28.06.2000 року народження та доньки Федорченко Віри Миколаївни, 29.06.1998 року  народження .

5.      Воронюк Владислава Миколайовича та Воронюк Людмили Анатоліївни по відношенню до їх неповнолітнього сина Воронюк Миколи Владиславовича, 04.09.2004 року народження.

6.      Карпенко Ірини Олександрівни по відношенню до її доньок – Литвиненко Світлани Володимирівни, 31.05.1999 р.н. та Литвиненко Анни Володимирівни, 31.05.1999 р.н.

ІУ.ВИЛУЧЕННЯ ДІТЕЙ ІЗ СІМ»Ї :

1.      У  Попова Олександра Олександровича та Малишевої Інни Олександрівни  їх малолітніх  дітей – доньку Попової Катерини Олександрівни, 02.08.2007 року народження та сина Попова Івана Олександровича, 26.07.2005 року народження 

згідно  рішення Цюрупинського районного суду від 14.08.2013 року,  щодо позбавлення їх батьківських прав.

2.      У Куліковської Анни Михайлівни її малолітніх дітей - доньку Куліковської Валерії Костянтинівни, 02.09.2005 року народження, доньку Куліковської Тетяни Костянтинівни, 05.09.2006 року народження та сина  Куліковського Костянтина Костянтиновича, 04.05.2009 року народження, із ситуації яка загрожувала їж життю та здоров»ю.

Рішення суду не приймалося так як мати померла 13.08.2013 року,  а батько перебуває у місцях позбавлення волі.

У. РОБОТА З СІМ»ЯМИ, ЯКІ ОПИНИЛИСЯ У СКЛАДНИХ ЖИТТЄВИХ ОБСТАВИНАХ.

Додаток № 3

Для виявлення сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах

1.      Співпраця з освітніми закладами.

-  за поданням адміністрації проводиться індивідуальна робота з батьками дітей, які пропускають навчання у школі;

       -  спільні рейди у сім»ї;

2.      Співпраця з  дільничною лікарнею

- розгляд доповідних головного лікаря про вжиття заходів до сімей, які мають малолітніх дітей ( особливо новонароджених) та ухиляються від відвідування лікарні,  вчасно не роблять щеплення тощо.

- спільні рейди у сім»ї;

3.      Співпраця з філією ЦРЦ ССС ДМ

- спільні рейди у сім»ї;

4.      Співпраця з відділенням міліції :

- опитування сусідів за місцем проживання осіб, щодо яких готуються матеріали на позбавлення батьківських прав.

- спільні рейди у сім»ї;

- підготовка характеристик на батьків;

5.      Співпраця зі службою у справах дітей

- регулярно проводяться спільні рейди разом з і службою у справах дітей 

- за вимогою служби складаються та надаються акти обстеження матеріально – побутових умов проживання.

УІ. СПІВПРАЦЯ З ІНТЕРНАТНИМИ ЗАКЛАДАМИ

 1. Складання актів матеріально - побутових умов проживання :

 2. Розшуки батьків , які не відвідують дітей :

УІ. СПІВПРАЦЯ З НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ                                                             

План роботи виконавчого комітету Новомаячківської селищної ради у ІУ кварталі 2013 року виконано повністю

 Секретар виконкому                                                                            І.І.Пісковцова

 НОВОМАЯЧКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Цюрупинського району

Херсонської області

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

Від 25.12.13 р.                                                 № 42

Смт.Нова Маячка

Про план роботи виконавчого комітету                                               

Новомаячківської селищної Ради на 2014 рік

   Відповідно до ст. 40 , ст.52 . ч.6 ст.59 . ч.1.3. ст.73  Закону України “ Про місцеве самоврядування в Україні “ , виконком селищної Ради

В И Р І Ш И В :

1.      Інформацію секретаря виконкому з аналізу виконання плану роботи за 2013 рік , прийняти до відома ( Додається ).

2.      Затвердити план роботи виконавчого комітету Новомаячківської селищної ради на  2014 рік ( Додається ) .

3.      Контроль за виконанням даного рішення покласти на секретаря виконкому

      Пісковцову І.І.

 Селищний голова                                                                          А.А.Костиря

 

                                                                                                   Д О Д А Т О К  № 2

                                                                                             До рішення виконкому

                                                                                             №   42  від 25.12.2013 р.

П Л А Н

роботи виконавчого комітету Новомаячківської селищної Ради

на  2014 рік

З А С І Д А Н Н Я

виконавчого комітету селищної ради на  2014 рік

  У січні          - 22.01.2014 р.          

  У лютому     - 26.02. 2014 р.         

  У березні     -  26.03.2014 р     

  У квітні         - 23.04.2014 р           

  У травні       - 28.05.2014 р           

  У червні       - 25.06.2014 р.          

  У липні        - 23.07.2014 р.          

  У серпні       - 27.08 2014 р.          

  У вересні      - 24.09.2014 р. 

  У жовтні      - 22.10.2014 р.

  У листопаді             - 26.11.2014 р.          

  У грудні        - 24.12.2014 р.          

 

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ЯКІ ВИНОСЯТЬСЯ НА ЗАСІДАННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ У 2014 РОЦІ

СІЧЕНЬ

      1.   Про профілактичну роботу з неблагополучними сім'ями на території селища

 Готує : робоча группа

 Доповідають : заступники директорів ЗОШ

ЛЮТИЙ

1.      Про роботу селищної бібліотеки для дорослих та бібліотеки для дітей                                            

Готує : робоча группа

       Доповідають : завідуючі бібліотеками

БЕРЕЗЕНЬ

1.    Про забезпечення правопорядку  на території селища

  Готує : робоча группа

  Доповідає : дільничний інспектор

  2.   Про план роботи виконавчого комітету Новомаячківської селищної ради на  

  ІІ квартал 2014 року.

  Готує : робоча група

  Доповідає : секретар виконкому

КВІТЕНЬ

1.      Про підготовку та відзначення  річниці Перемоги у ВВВ .

Готує : робоча група

Доповідають : директор БК

2.      Про оголошення місячника  по благоустрою та санітарній очистці селища

Готує : робоча група

Доповідає : заступник селищного голови

 

                                                         ТРАВЕНЬ

1.      Про організацію відпочинку та оздоровлення дітей у літній період 2014 року в загальноосвітніх та дошкільних закладах селища .

Готує : робоча група

Доповідають : директора ЗОШ, завідуючі дитячими садками

 

ЧЕРВЕНЬ

1. Про роботу виконавчого комітету Новомаячківської селищної ради з заявами, скаргами, зверненнями громадян у І півріччі 2014 року

Готує : робоча група

Доповідає : спеціаліст І категорії

2.       Про план роботи виконавчого комітету Новомаячківської селищної ради на ІІІ квартал 2014 року .

Готує робоча група

Доповідає : секретар виконкому

3.      Про забезпечення правопорядку  на території селища

Готує : робоча группа

Доповідає : дільничний інспектор

 

ЛИПЕНЬ

1.      Про стан медичної допомоги населенню селища Нова Маячка

Готує : робоча група

Доповідає : головний лікар дільничної лікарні

 

СЕРПЕНЬ

1.      Про підготовку загальноосвітніх закладів селища до роботи в новому 2014-2015 навчальному році .

Готує : робоча група

Доповідають : директора ЗОШ

ВЕРЕСЕНЬ

1.      Про проведення в селищі  всеукраїнської благодійної акції “ Милосердя “

Готує : робоча група

Доповідає : керівник селищного центру соціального захисту населення

2.      План роботи  виконавчого комітету Новомаячківської селищної ради на ІУ квартал 2014 року .

Готує : робоча група

Доповідає : секретар виконкому

3.      Про забезпечення правопорядку  на території селища

Готує : робоча группа

Доповідає : дільничний інспектор

 

 

ЖОВТЕНЬ

1.      Про підготовку та відзначення  визволення селища від німецько – фашистських загарбників .

Готує : робоча група

Доповідає : директор БК.

ЛИСТОПАД

1.      Про готовність бюджетних організацій та освітніх закладів до роботи в осіннє-зимовий період

Готує : робоча група

Доповідають : керівники організацій

ГРУДЕНЬ

1.      Про роботу виконавчого комітету Новомаячківської селищної ради з заявами , скаргами , зверненнями громадян у 2014 році.

Готує : робоча група

Доповідає : спеціаліст І категорії

2.      Про підготовку та проведення новорічних та різдвяних свят в селищі

Готує : робоча група

Доповідає : директор БК

3.      План роботи  виконавчого комітету Новомаячківської селищної ради на 2015 рік  .

Готує : робоча група

Доповідає : секретар виконкому

4.      Про забезпечення правопорядку  на території селища

Готує : робоча группа

Доповідає : дільничний інспектор

 

ІІ ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАХОДИ

 

1.      Проведення в селищі заходів по відзначенню в селищі новорічних та різдвяних свят Новорічні ранки в школах та дитячих садках селища .

Дата : 25.12.2013 рік – 07.01.2014 рік.

Дирекція ЗОШ , дошкільних дитячих закладів

Новорічний бал маскарад для молоді в селищному Будинку культури .

Дата : 31.12.13р.- 02.01.2014 р.

Директор БК

Урочисте відкриття селищної ялинки

Дата  : 27.12.2014 року

Директор БК

2.      Проведення в селищі заходів по відзначенню  Дня захисника Вітчизни :

Проведення зустрічей учнівської молоді з ветеранами ВВВ та воїнами афганцями .Дата : 23.02.2014 року                                                                                                           Дирекція ЗОШ .

3.      Проведення заходів по відзначенню в селищі Міжнародного жіночого дня :

        Святкові “ вогники “ в організаціях селища , поздоровлення жінок зі святом .

        Дата : 07.03.14 р.

        Керівники організацій

  4. Заходи щодо відзначення в селищі у 2014 році річниці  Перемоги та пам”ятних

      подій Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років

      Упорядкувати військові поховання, братські та одинокі могили, меморіальний

      комплекс, що увічнюють пам”ять про Перемогу та подвиги її учасників.

      Протягом квітня-травня

      Відповідальний: дирекція ЗОШ , СКП „ Сількомунгосп”,

      Фінансування проведення святкових заходів здійснити за рахунок приватних

      підприємців селища. Провести нараду при селищному голові з даного питання.

      28 квітня 2014 року

      Відповідальний : заступник селищного голови

      Організувати проведення в навчальних  закладах  селища „ круглих столів „ , уроків 

      пам”яті , книжкових виставок, конкурсів малюнків та інших заходів присвячених  

      Великій Вітчизняній війні.

      Протягом квітня 2014  року

      Відповідальні : адміністрація ЗОШ, завідуючі бібліотеками

      Вручення ветеранам поздоровчих листівок-запрошень

      Травень 2013  року

      Відповідальний : адміністрація ЗОШ

      Провести урочисті народні святкування річниці  Перемоги в  ВВВ святковий концерт

      09 травня 2014 року

     урочистий мітинг 09 травня 2014 року

     Відповідальний :  директор Будинку культури

     Забезпечити вручення продуктових наборів інвалідам Великої Вітчизняної війни

    09 Травня 2014 року

     Відповідальна: спеціаліст І категорії

5.      Заходи щодо відзначення Дня селища     

      Наведення санітарного порядку в селищі

      Відповідальний: заступник селищного голови, директор СКП „ Сількомунгосп”,

     Фінансування проведення святкових заходів здійснити за рахунок приватних

      підприємців селища , фермерських господарств

      Відповідальний :заступник селищного голови

      Вручення  поздоровчих листівок-запрошень керівникам підприємств та установ  

      селища, керівникам району, головам сільських , селищних рад, номінантам свята

      , приватним    підприємцям

       Травень   2014  року

       Відповідальний :спеціаліст І категорії.

       Створити робочу групу по організації святкування Дня селища :

       Святковий концерт

       Червня 2014 року

       Відповідальний : директор Будинку культури

       Забезпечення пожежної безпеки

       Під час свята

       Відповідальний :начальник МПО

       Чергування автомобіля швидкої допомоги

       Під час свята

       Відповідальний : головний лікар дільничної лікарні

       Забезпечення правопорядку

       Під час свята

       Відповідальний : начальник відділення міліції П

   6.Організація та проведення заходів , присвячених  річниці  Незалежності   

      України – 24.08.2014 року.

        Проведення урочистих зборів в трудових колективах селища .

Відповідальні : керівники організацій

Термін :  23.08.2014 року

Святковий концерт

Відповідальний : директор БК Марченко І.А..

Термін : 24.08.2014  року

Організація виставки літератури “ Нашого цвіту по всьому світу “

Відповідальні : Орешко Т.В.. , завідуюча селищною бібліотекою

Термін : серпень 2014 року

 7.    Проведення заходів , присвячених Дню знань – 01.09.2014 року

 8.    Проведення урочистих святкових лінійок в загальноосвітніх закладах селища    

        Відповідальні : заступники директорів з виховної роботи

 Термін : 01.09.2014 року

  9.   Організація та проведення заходів , присвячених річниці  визволення  селища від     

        німецько-фашистських загарбників  – 03.11.2014 року.
        Проведення урочистих зборів в трудових колективах селища .

        Відповідальні : керівники організацій

        Термін :  03.11.2014 року

Святковий концерт в Будинку культури

Відповідальна: директор БК

Термін : 03.11.2014 року

10.Проведення засідань ради ветеранів селища  з метою вивчення проблем    

       учасників та ветеранів ВВВ та надання практичної допомоги у їх вирішенні.

       Відповідальні : голова Ради ветеранів Аврумуцоє К.Т.

       Дата : кожен останній четвер місяця

11.Проведення заходів, присвячених Дню людей похилого віку –

01.10.2014 року

Відповідальна :фахівець Цюрупинського УПСЗН

12. Проведення апаратних нарад при селищному голові за участю керівників підвідомчих

     організацій та працівників селищної ради.

Відповідальний :  секретар виконкому

Дата : щовівторка

13.  Звіт  головного бухгалтера  про виконання доходної частини бюджету

Відповідальний : головний бухгалтер

Дата : кожні 10 днів поточного місяця

14.  Засідання адміністративної комісії селища

 Відповідальний : голова адмінкомісії

        Дата: в міру необхідності                                                                                                                    

 15. Проведення засідань ради ветеранів селища  з метою вивчення проблем    

       учасників та ветеранів ВВВ та надання практичної допомоги у їх вирішенні.

       Відповідальні : голова Ради ветеранів

       Дата : кожен останній четвер місяця

                                                   ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ КОНТРОЛЮ

                                                                       СІЧЕНЬ      

1.      На нараді при селищному голові заслухати інформацію керівників установ про роботу організації у зимовий період , про організацію харчування в ДНЗ

      Дата : щовівторка у січні

      Відповідальні : головний бухгалтер , керівники установ

2.      На нараді при селищному голові заслухати інформацію керівників бюджетних установ про ефективність використання енергоносіїв по Новомаячківській селищній раді.

      Дата : щовівторка у січні

      Відповідальні :  керівники

                                                                          ЛЮТИЙ

3.      На нараді при селищному голові заслухати інформацію головного бухгалтера про виконання доходної частини бюджету.

      Дата : щовівторка у лютому

      Відповідальні : головний бухгалтер

4.      На нараді при селищному голові заслухати інформацію керівників бюджетних установ про ефективність використання енергоносіїв по Новомаячківській селищній раді.

      Дата : щовівторка у лютому

      Відповідальні :  керівники

БЕРЕЗЕНЬ

1.      На нараді при селищному голові заслуховувати інформацію голови адміністративної комісії , керівників , начальника ГПОП про санітарний стан селища та установ.

      Дата : щовівторка у березні

      Відповідальні : голова адмінкомісії, керівники, начальник ГПОП

2.      На нараді при селищному голові заслухати інформацію головного бухгалтера про виконання доходної частини бюджету.

      Дата : щовівторка у березні

      Відповідальні : головний бухгалтер

3.      На нараді при селищному голові заслухати інформацію керівників бюджетних установ про ефективність використання енергоносіїв по Новомаячківській селищній раді.

      Дата : щовівторка у березні

      Відповідальні : керівники

КВІТЕНЬ 

1.      На нараді при селищному голові заслухати інформацію завідуючих дитячими садками , директора Будинку культури про план заходів по проведенню ремонтних робіт у літній період 2014 року.

Дата : щовівторка у квітні

Відповідальні : керівники

2.      На нараді при селищному голові заслухати інформацію головного бухгалтера виконання доходної частини бюджету.

Дата : щовівторка у  квітні

Відповідальні : головний бухгалтер

3.      На нараді при селищному голові заслухати інформацію керівників бюджетних установ про ефективність використання енергоносіїв по Новомаячківській селищній раді.

Дата : щовівторка у квітні

Відповідальні : керівники

        ТРАВЕНЬ

1.      На нараді при селищному голові заслухати інформацію головного бухгалтера про виконання доходної частини бюджету.

      Дата : щовівторка у травні

      Відповідальні : головний бухгалтер

2.      На нараді при селищному голові заслухати інформацію заступника селищного голови про хід проведення місячника по благоустрою та санітарному утриманню селища.

      Дата : щовівторка у травні

      Відповідальні : заступник селищного голови

ЧЕРВЕНЬ

 1.      На нараді при селищному голові заслуховувати інформацію голови адміністративної комісії, керівників  про санітарний стан селища та установ.

      Дата : щовівторка у червні

      Відповідальні : голова адміністративної комісії, керівники

2.      На нараді при селищному голові заслухати інформацію головного бухгалтера  про виконання доходної частини бюджету за І півріччя 2014 року

      Дата : щовівторка у червні

      Відповідальні :  головний бухгалтер                                                       

                                                                       ЛИПЕНЬ

 1  Провести роботу серед населення селища щодо боротьби з карантинними бур"янами 

     Дата : протягом місяця

     Відповідальний спеціаліст і категорії з питань землевпорядкування

2.  Провести роботу серед населення селища щодо сплати земельного податку з фізичних  

      осіб

      Дата : протягом місяця

      Відповідальний : касир

                                                                      СЕРПЕНЬ

 1   Провести роботу серед населення селища щодо боротьби з карантинними бур"янами 

     Дата : протягом місяця

     Відповідальний : спеціаліст І категорії з питань землевпорядкування

2.   Провести роботу серед населення селища щодо сплати земельного податку з фізичних  

      осіб

      Відповідальний : касир 

                                                     ВЕРЕСЕНЬ

 1.   На апаратній нараді заслухати керівників установ голови щодо підготовки бюджетних 

      організацій до роботи в осіннє – зимовий  період 2014 -2015 років.

Дата : вересень

Відповідальний : заступник селищного голови

                                                           Ж О В Т Е Н Ь

 

1.      Провести роз’яснювальну роботу в бюджетних установах селища щодо участі у

      Всеукраїнській благодійній акції « Милосердя »

Дата : протягом місяця

Відповідальні :  керівники

                                                   Л И С Т О П А Д

1.      Провести роз“яснювальну роботу серед населення  щодо необхідності сплати земельного податку

      Дата : постійно

      Відповідальний : касир

                                                         Г Р У Д Е Н Ь 

1.   На  апаратних нарадах при селищному голові  заслуховувати інформацію про

       готовність  бюджетних установ до роботи в осіннє – зимовий період 2014-2015   

       роки

Дата : грудень 2014 року

Відповідальний : керівники установ

                                                                                                    Д О Д А Т О К  № 1

                                                                                             До рішення виконкому

                                                                                             № 42 від 25.12.2013 р.

                                                            ІНФОРМАЦІЯ

                       про виконання плану роботи виконавчого комітету Новомаячківської                 

                                                    селищної ради у 2013 році

  У 2013 році  проведено 13  засідань  виконкому,   на  яких  розглянуто 42  питання. Всі  основні  питання , передбачені  планами,  розглянуто  та  прийнято  відповідні  рішення.

                        На засіданні виконавчого комітету у січні 2013 року  заслухана інформація завідуючої бібліотекою для дорослих Орешко Т.В. та завідуючої бібліотекою для дітей Дроздової Т.С. про роботу у 2012 році.

            На засіданні виконавчого комітету  у лютому заслухана інформація психолога  ЗОШ І-ІІ ст. Ісаєвої Патімат Магомедівни  та психолога ЗОШ І-ІІІ ст. Гончарук Дмитра Миколайовича про організацію роботи в загальноосвітніх закладах селища з сім»ями, які опинилися у складних життєвих обставинах. Виконком селищної ради відмітив, що в ЗОШ І-ІІ ст. на обліку перебуває 1 сім»я, яка опинилася у СЖО.

До роботи з учнями що перебувають на шкільному обліку та тими, що поживають у сім»ях , що опинилися у складних життєвих обставинах залучаються класні керівники, практичний психолог Ісаєва П.М., батьки, адміністрація, органи виконавчої влади, кримінальна міліція зі справ неповнолітніх. Класні керівники протягом року відвідують учнів вдома, проводять профілактичні бесіди, залучають їх до позакласної роботи, анкетують та атестують дітей. Розроблені рекомендації для батьків та вчителів по роботі з цією категорією дітей. Класні керівники проводять індивідуальну роботу з учнями, схильними до правопорушень, контролюють відвідування ними уроків, ведеться щоденник психолого – педагогічних спостережень за цією категорією учнів. Члени батьківського комітету беруть участь у рейдах з перевірки зайнятості учнів у вечірні години, обстеженні житлово-побутових умов.

            В Новомаячківський ЗОШ І-ІІІ ст. перебуває на обліку 35 сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах, в яких виховується 76 дітей. Щороку поновлюється банк даних цих сімей і дітей з девіантною поведінкою, шляхом відвідування класними керівниками таких сімей ( досліджуються побутові умови, ведуться бесіди з батьками ).  Заведені  індивідуальні картки на таких дітей  ( соціометричний статус учня, рівень тривожності, агресивності, взаємостосунки з батьками, здібності та нахили, страхи). 

Ведуться журнали бесід з дітьми, що потребують підвищеної педагогічної уваги.          

            На засіданні виконавчого комітету у березні заслухавши інформацію інспектора ВОС  Костіна Миколи Леонідовича про підсумки приписки і план заходів з підготовки  молоді до служби в Збройних Силах України, виконком селищної ради відмітив, що відповідно до закону України « Про військовий обов’язок і військову службу » в грудні 2012 року проведена приписка юнаків 1996 року народження до Цюрупинського РВК у кількості 39 чоловік . Районною комісією з питань приписки проведено медогляд юнаків у дільничній лікарні , здані медичні аналізи.

           Юнаки доставляються  до районної лікарні м. Цюрупинськ на автотранспорті , яким забезпечує  Новомаячківська селищна рада у супроводі інспектора ВОС.

          Інспектор ВОС контролює результати обстежень , проводить роз’яснювальну роботу про необхідність отримання приписних свідоцтв у Цюрупинському РВК. Всі пройшли обстеження , в березні отримають посвідчення. 21 лютого 2013 року юнаки пройшли медичне обстеження в Новомаячківській дільничній лікарні .   Підлягає призиву 38 чоловік , з них 15 студентів.

           Інспектором ВОС  проведена організаційна робота з підготовки до служби в Збройних Силах України.

План заходів  для підготовки молоді до служби у Збройних Силах України :

  1. Планування  та виділення коштів для виділення транспорту для перевезення призовників до призивної дільниці.
  2. Організація проходження попереднього медичного обстеження призовників у Новомаячківській дільничній лікарні.
  3. Проведення роз’яснювальної і організаційної роботи з юнаками призивного віку.
  4. Прийняття на облік та зняття з обліку військовозобов’язаних.                                          

Станом на 01.01.2013 року на обліку перебуває 1472 осіб.

На засіданні виконавчого комітету 24.04.2013 року затверджені заходи щодо відзначення в селищі у 2013 році 68-ї річниці  Перемоги та пам”ятних подій Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років, згідно яких :

 1.Упорядковані військові поховання, братські та одинокі могили, меморіальний

    комплекс, що увічнюють пам”ять про Перемогу та подвиги її учасників.

2. Фінансування проведення святкових заходів здійснити за рахунок приватних

    підприємців

4.      Проведені  в навчальних  закладах  селища „ круглі столи„ , уроки 

    пам”яті , книжкові виставки, конкурси малюнків та інші заходи присвячені  

    Великій Вітчизняній війні.

 4. Вручені ветеранам поздоровчі листівки-запрошення                                           

 5. Проведені урочисті народні святкування 68-ї річниці  Перемоги в  ВВВ

На засіданні виконавчого комітету 22.05.2013 року заслухана інформація завідуючої ДНЗ № 1 Кулик Валентини Василівни, завідуючої ДНЗ № 2 Спільної Лідії Леонідівни, завідуючої ДНЗ № 3 Прудської Світлани Миколаївни,  начальника оздоровчого табору ЗОШ І-ІІ ступенів Лебедєвої Лариси Володимирівни, начальника оздоровчого табору ЗОШ І-ІІІ ступенів Фадєєвої Ірини Вікторівни про організацію відпочинку та оздоровлення  дітей у літній період 2013 року в  дошкільних та загальноосвітніх закладах селища виконком Новомаячківської селищної ради .

 Основним завданням оздоровчого періоду є охоплення системним оздоровленням і загартуванням дітей дошкільного та шкільного віку, підвищення рухової активності дітей, поліпшення фізичного розвитку.

У пришкільному відпочинковому таборі «Бджілка» при Новомаячківській ЗОШ І-ІІІ ст. планується оздоровити 287 дітей за категоріями :

-  діти - сироти                                                                                -          7

-  діти-інваліди                                                                              -          12

-  діти -Чорнобильці                                                                     -          3

- діти, що стоять на ДО                                                               -          118

-  діти, що знаходяться на внутрішньо шкільному обліку без

   належного батьківського нагляду                                               -          26

- діти з багатодітних сімей                                                                -          65

- талановиті діти                                                                                   -          29

- малозабезпечені                                                                               -          15

- переможці районних змагань, конкурсів, олімпіад                    -          3

- відмінники навчання                                                                           -          9         

Кількість дітоднів – 4018.     Загальна сума витрат становить  56774, 13 грн. На одну дитину 14,13 грн. на день.

Склад управління табором налічує : начальник табору, заступник начальника, 2 пе5дагоги-організатори, музикант, 2 фізичних керівника, 30 вихователів, які закріплені за 9 загонами.

Оформлено і передано до районного відділу освіти документацію щодо відкриття та роботи пришкільного відпочинкового табору, складено  і затверджено графіки роботи спеціалістів, вихователів та технічного персоналу, заплановано заходи з техніки безпеки, працівниками табору пройдено медогляд і затверджено план-сітки роботи табору.

Організовано роботу наркопосту, психологічної служби. Відбувається тісна співпраця з працівниками селищної соціальної служби, Будинком культури, бібліотекою.

Подано клопотання шефу – директору ринку «МАР ЛТД» Москаленко В.Б. про придбання спортивного інвентарю, дидактичних і настільних ігор.

Проведені подорожі та екскурсії за кошти батьків до м. Миколаїв, м. Асканія –Нова і Зелені Хутори Таврії.

При Новомаячківській ЗОШ І-ІІ ст. працюватиме пришкільний табір відпочинку «Сонечко». До відпочинку залучено 17 дітей за категоріями :

-         Відмінники                                                                     -          1

-         Обдаровані                                                                     -          1

-         Переможці районних олімпіад                                 -          1

-         Діти з малозабезпечених сімей                                -          6

-         Діти з багатодітних сімей                                            -          1

-         Діти – Чорнобильці                                                      -          2

-         Діти, що знаходяться на ДО                                      -          3

-         Діти без належного батьківського нагляду           -          2

Для відкриття табору оформлено слідуючий пакет документів :

-         складено Статут табору;

-         встановлено вивіску про діяльність табору на території школи;

-         отримано паспорт на відкриття і функціонування табору;

-         отримано акт приймання дитячого оздоровчого табору СЕС;

-         складено і затверджено кошторис витрат на відпочинок 17 дітей на 1прпотязі 14 днів – 3362,94 грн.;

-         складено  і затверджено список працівників табору;

-         облаштовано приміщення на 10 ліжок для денного сну;

-         складене двотижневе перспективне меню;

-         складено  і затверджено план-сітку роботи табору;

Для роботи табору відведено окремий корпус в якому розташовано 2 спальні для хлопчиків  і дівчаток, медичний пункт, кімната психологічного розвантаження, комп»ютерний зал,  спортивний зал, облаштовано ігровий  майданчик.

      В ДНЗ № 1 розроблене та затверджене двотижневе перспективне меню. Вартість харчування з 01.01.2013 року по 31.08.ю2013 року збільшується на 10%. Відремонтовано та обладнано ігрові майданчики тіньовими навісами. Пісочниці наповнені свіжим піском. Батьками придбано іграшки для ігор на вулиці. Заплановано екскурсії, піші переходи, розваги. На продукти харчування є відповідні сертифікати якості. Збільшується час перебування дітей на свіжому повітрі.

       В ДНЗ № 2 під час оздоровчого періоду перебуватиме 48 дошкільнят. Заплановано додатково другий сніданок. В меню включені свіжі фрукти, ягоди, овочі та соки. Медична сестра веде санітарно-просвітницьку роботу з батьками  та персоналом. Проведено позаплановий інструктаж усіх працівники ДНЗ щодо дотримання протипожежних норм і правил техніки безпеки. Дошкільний заклад забезпечений достатньою кількістю посуду, інвентарю, іграшкового обладнання, миючими та дезінфікуючими засобами.

В ДНЗ № 3 планується проводити загартовуючи процедури – обтирання ніг   мокрим рушничком , обливання ніг , ходіння босоніж. Максимально забезпечено проведення ігрової діяльності на свіжому повітрі з водою і піском. Денний сон в літній період збільшується на 30 хвилин . Введено другий сніданок. СКП «Сількомунгосп » побудовано 2  павільйони для ігор.

На засіданні виконавчого комітету 26.06.2013 заслухавна інформація спеціаліста І категорії Колосовської Людмили Михайлівни про роботу Новомаячківської селищної ради з заявами, скаргами, зверненнями громадян у І півріччі 2013 року. Робота по розгляду звернень громадян селища у виконкомі Новомаячківської селищної ради здійснюється згідно Закону України “ Про звернення громадян “,  Указу Президента України № 109/2008 від 07 лютого 2008  “ Про першочергові  заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування  конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування “ та розпорядження голови Цюрупинської районної державної адміністрації  від 12.06.2012 року № 370 « Про удосконалення роботи зі зверненнями громадян »

Затверджена посадова інструкція спеціаліста , відповідального за роботу зі зверненнями громадян Колосовської Л.М.   

Затверджені план роботи , спеціаліста відповідального за роботу зі зверненнями громадян   на  І, ІІ квартали 2013 року та щомісячні плани роботи.

                                               РОБОТА З ЗАЯВАМИ

Всього протягом І півріччя 2013 року до виконкому надійшло 124 письмові  заяви ( за І півріччя 2012 року – 254 заяви ):

Всі заяви у день надходження зареєстровані у журналі реєстрації  та попередньо розглянуті спеціалістами виконкому із зазначенням відмітки щодо подальшого розгляду заяви.

До земельного відділу -  90, для вирішення яких :

Розглянуто на земельній комісії, прийнято рішень сесій - 55

Виїзд на обміри – 9

Включено до черги на отримання земельної ділянки під забудову – 22

Прийнято рішень виконкому - 4

Кос В.І. – 7 , для вирішення яких :

Прийнято рішень виконкому – 7

Колосовська Л.М. – 10 ,  для вирішення яких :

Видано довідок форми 3ДФ – 6

Надана матеріальна допомога – 3

Взято на контроль умови проживання – 1 сім»я

Пісковцова І.І. – 2 , для вирішення яких :

Видано дублікати документів – 1

Прийнято рішень сесій  - 1

Крашеніна Т.В. – 11 , для вирішення яких :

Видано довідки щодо підтвердження стажу роботи в СПОП « Новомаячківський » -11

Куренков В.В. – 2 , для вирішення яких :

Надані письмові відповіді - 2

Робиться відмітка про виконання у журналі реєстрації .Оригінали заяв зберігаються у спеціалістів ради та підшиваються у  сесіях та виконкомах.                                        

            Робота зі зверненнями громадян .

Всі звернення у день надходження зареєстровані у журналі реєстрації.

Звіт про роботу із зверненнями щомісячно надається до районної адміністрації . Оригінали звернень зберігаються у справах – звернення, відповідь, пояснення, акти, контрольна картка на якій зазначається за скільки днів розглянуте звернення. Зроблена  відмітка про виконання у журналі .

      За І півріччя місяців 2013 року надійшло 19 заяв( у 2012 році за І півріччя надійшло  42 заяви)

  1. До адміністрації Президента України звернень не надходило ( за І півріччя 2012 року 2 звернення ).

2.      До Кабінету Міністрів України звернень не надходило ( за І півріччя  2012 року  не

надходило ).

3.  До Урядової « Гарячої лінії » звернень не надходило ( за І півріччя  2012 року - 1

      звернення ).

4. До Апарату Верховної Ради України звернень не надходило ( за І півріччя 2012 року 

    – 1 звернення ).

5.  До депутата Верховної Ради України   – 1 звернення ( за І півріччя  2012 року 

    – 1 звернення ).

-   Звернення головного лікарі ДПНС «Надія» Черняєва С.М. про надання допомоги в ремонті даху.

6.  До Прокуратури Цюрупинського району звернень не надходило(  за І півріччя 2012

     року  – 1 звернення).

7. До Херсонської обласної державної адміністрації звернень не надходило ( за І півріччя 2012 року не надходило).

8.  До  Цюрупинської районної державної адміністрації – 1 звернення (  за І півріччя  

     2012 року   -  7 звернень).

           - звернення Гуляєвої Т.М. щодо роботи кафе-бару «Насолода»

Всі інші адресовані  селищній раді, стосуються в основному взаємовідносин з сусідами                   ( межа, сміття, нецензурна лайка, потрава городини, утримання свійських тварин, собак ).  Всі звернення розглянуті спеціалістами виконкому, надані вчасно письмові відповіді.

КОЛЕКТИВНІ – 1

1.  Мешканці вулиць Рафтопулло, Петровського, Пролетарська ( всього 20 підписів ) про

     Порушення правил благоустрою  гр. Смешко О.Г.

2. Мешканці вулиць Дніпровська, Степова ( всього 6 підписів ) про відновлення польової

   дороги.

ПОШТОЮ – 2

- Звернення  головного лікаря ДПНС «Надія» Черняєва С.М. до Народного депутата України Негой Ф.Ф. про надання допомоги в ремонті даху.

- Звернення Гуляєвої Т.М. щодо роботи кафе-бару «Насолода»

Передані до Цюрупинського РВ УМВС –  3.

1. Звернення Подпалова М.В. про хуліганські дії сусідів.

2. Звернення Волошко О.П. про порушення правил благоустрою сусідами

3. Звернення Ружиної  В.І. про хуліганські дії сусідів.

            На засіданні виконавчого комітету 24.04.2013 року заслухана інформація головного лікаря дільничної лікарні Удовіченко Любов Іванівни про стан медичної допомоги населенню селища Нова Маячка та інформація робочої групи по проведенню обов’язкового обліку  дітей дошкільного і шкільного віку у 2013 році.

            На засіданні виконавчого комітету 28.08.2013 року заслухана інформація заступника директора Новомаячківської ЗОШ І-ІІ ст. Єрохіної Ольги Іванівни та заступника директора Новомаячківської ЗОШ І-ІІІ ст. Мерзлякової Галини Вікторівни про готовність загальноосвітніх закладів селища до роботи в новому 2013-2014 навчальному році. Станом на 28.08.2013 року у Новомаячківській ЗОШ І-ІІІ ст. фактично навчається 743 учня. Першокласниками у цьому році стануть 74 учні. Відкрито 3 класи.

            Функціонуватиме 5 груп продовженого дня -152 учня. Поточний ремонт проведено за кошти батьків на суму 15 121  грн. Проведено ремонт 33 класних кімнати. Спонсорські кошти 1200 грн.

            Проведено вибірковий ремонт коридорів, їдальні, спортивних залів.

            Замінено 44 вікна на ІІ та ІІІ поверхах.

Харчуються у шкільній їдальні учнів пільгової категорії – 284 учня. Отримано нових підручників : 2 клас – 710 шт., 5 клас – 843 шт., 11 клас – 3030 шт.

            Новомаячківська ЗОШ І-ІІ ст. готова до нового навчального року. Відремонтовано за батьківські кошти всі класні кімнати на суму 3 500 грн, бюджетних коштів використали 988 грн. За батьківські кошти купуються лампочки, мило тощо. В школі є 11 комп»ятерів. Спортивний зал обладнаний спортивним інвентарем. Котельня підготовлена до роботи, опалювальна система опресована. Всі прилади пройшли повірку. Територія школи приведена у відповідність. Стан її задовільний.

На засіданні виконавчого комітету 27.09.2013 року утворено організаційний комітет з підготовки та проведення в селищі Всеукраїнської акції “ Милосердя “, затверджені заходи щодо щорічного проведення в селищі Всеукраїнської благодійної акції “ Милосердя “ та закріплені  за  приватними підприємцями , одиноких непрацездатних громадян для надання адресної допомоги.

          На засіданні виконавчого комітету у жовтні 2013 року заслухана інформація завідуючої дитячим садком № 1 Кулик Валентини Василівни , завідуючої дитячим садком № 2 Спільної  Лідії Леонідівни , завідуючої дитячим садком № 3 Прудської Світлани Миколаївни,  директора Будинку культури Марченко Інни Анатоліївни, начальника МПО Полонікова Олександра Анатолійовича, в.о. директора ЗОШ І-ІІІ ст. Білоконської Лілії Миколаївни, директора ЗОШ І-ІІ ст. Яковенко Галини Василівни про підготовку бюджетних організацій  та загальноосвітніх закладів селища до роботи в осіннє – зимовий період 2013-2014 років.

            В селищному Будинку культури поклеєні вікна, утеплені запасні виходи. Заплановані кошти на оплату електроенергії, газу. Наведений санітарний порядок на прилеглій території. Котельня в належному робочому стані, проведені профілактичні роботи, перевірені димвентканали, документи впорядковані. Оператор газової котельні пройшов навчання. Проведена атестація газового лічильника. Вогнегасник знаходиться на переатестації. Ведуться роботи по капітальному ремонту даху приміщення будинку культури.

            В МПО проведено косметичний ремонт будівлі – побілені стіни, пофарбовані вікна, почищені груби, техніка підготовлена до роботи взимку, паливом забезпечені, є в достатній кількості дрова. На території пожежної частини побудовано гідрант для заправки пожежного автомобіля. Замінено шифер на даху.  Паливом забезпечені.

            В ДНЗ № 1 утеплені та заклеєні вікна, проведено поточний ремонт основної споруди, харчоблоку та пральні. Прибрані з подвір’я старі дерева, пофарбовані паркани. Утеплені вікна, відремонтовані двері. Проведено поточний ремонт газової котельні. Проведені профілактичні роботи системи газопостачання, системи вентиляції . Оператор газової котельні пройшов курси по підготовці до роботи. Поновлені інструкції та проведені інструктажі з пожежної безпеки. Закуплені на зиму овочі. Витрати на електроенергію та газопостачання здійснюються відповідно до лімітів. Комісією відділу відділу освіти Цюрупинської РДА проведено перевірку закладу і складено акт готовності.

            В ДНЗ № 2  розпочато опалювальний сезон 07.10.2013 року, проведено поточний ремонт всіх групових кімнат, харчоблоку та газової котельні. Дерев»яні вікна утеплені та пофарбовані вікна. Здійснено заміну вікон. Заготовлено пісок для використання під час ожеледиці. Побілена основна будівля, харчоблок, котельня. Поновлені інструктажі та накази про призначення відповідального за газове господарство, охорону праці, протипожежну безпеку. Оператор газової котельні пройшов навчання в курсовому комбінаті та отримав посвідчення. В достатньому обсязі заготовлені овочі.

            В ДНЗ № 3 проведено поточний ремонт всієї будівлі. Підготовлені документи щодо готовності до опалювального сезону. Відповідальні за газове господарство пройшли курси підготовки та мають відповідні документи. Проведений інструктаж з колективом на тему протипожежної безпеки. Призначено  відповідальних за додержання лімітів з газу та електроенергії. Частково заготовлені  овочі на осіннє - зимовий період.

            Акт готовності до навчального року Новомаячківської ЗОШ І-ІІ ст. підписаний 14 серпня 2013 року. Школа готова і роботи в зимовий період.  Перекрито дах І корпусу шифером, котельня підготовлена, опалювальна система опресована. Всі  прилади пройшли повірку. Територія покошена, стан її задовільний. У всіх класних кімнатах утеплені  вікна.

            Готовність Новомаячківської ЗОШ І-ІІІ ст. до роботи в осіннє-зимовий період – проведена повірка газових лічильників, монометрів, напорометрів, вогнегасників. Оператори пройшли навчання в серпні. Допуск на початок опалювального сезону отримано 03.01.2013 року. Опалювальний сезон розпочато 04.10.2013р. Утеплені двері, заклеєні вікна у класах та коридорах.

            На засіданні виконавчого комітету у листопаді 2013 року заслухана інформація голови Опікунської ради селища про роботу ради в 2013 році. Склад Опікунської ради затверджується на І сесії кожного нового скликання та оновлюється в міру необхідності.

Станом на 27.11.2013 року до складу опікунської ради входять :

Голова Опікунської ради:

Колосовська Людмила Михайлівна           -          спеціаліст І категорії Новомаячківської

селищної ради

Секретар Опікунської ради :

Тришкіна Ольга Сергіївна                            -          секретар – друкарка Новомаячківської

селищної ради          

 Члени Опікунської ради  :

  Білоконська Лілія Миколаївна                   -          заступник директора Новомаячківської    

                                                                                  ЗОШ І-ІІІ ст.

  Батракова Марина Олександрівна           -          заступник директора Новомаячківської    

                                                                                  ЗОШ І-ІІ ст.

 

  Парфенюк Дар“я Миколаївна                   -          медична сестра  дільничної лікарні

Діяльність опікунської ради організовується згідно Положення про опікунську раду, затвердженого  рішенням виконавчого комітету № 8 від 24.02.2013 року.

Згідно цього положення  Опікунська рада попередньо розглядає матеріали про :

1.Влаштування неповнолітніх,  які за станом здоров’я потребують догляду і не  можуть   захищати свої права і інтереси.

2.Підготовка документів та рекомендацій щодо встановлення та припинення опіки над неповнолітніми у віці до 15 років, які  залишилися без батьківського піклування, та над неповнолітніми особами, визнаними  судом недієздатними  внаслідок психічної  хвороби 3.Підготовка документів та рекомендацій щодо встановлення та припинення піклування над неповнолітніми віком від 15 до 18 років,  а також над особами, які за станом здоров’я не можуть самостійно захищати свої права.

4.Підготовка документів та рекомендацій щодо встановлення опіки над майном підопічної особи;

5.Підготовка документів та рекомендацій щодо розділу спадщини, належної неповнолітньому та вставлення над нею опіки;

6.Доцільність перегляду раніше прийнятого рішення виконкому про призначення   опікуна над особою та майном;

7.Повернення належного неповнолітнім або недієздатним особам майна , яким незаконно заволоділи рідні або сторонні особи;

8.Стан утримання та виховання неповнолітніх у сім’ях опікунів та виконання останніми покладених на них обов’язків опікунів.

9.Порушення у встановленому порядку питання :

-    про позбавлення батьків чи усиновителів, які ведуть аморальний спосіб життя і       негативно впливають на виховання неповнолітніх, прав на їх виховання ;

-    про відібрання неповнолітнього від батьків, якщо подальше перебування дитини в сім»ї загрожує її життю, здоров’ю, правильному моральному вихованню;

-    про скасування акта усиновлення ( удочеріння );

-    про повернення батькам дітей особами, які удержують їх у себе без  законних на те             підстав ;

Крім того на своїх засіданнях опікунська рада розглядає і заслуховує інформацію про наслідки обстеження стану утримання,      виховання, оздоровлення і медичного обслуговування підопічних у сім’ях опікунів  ( піклувальників ), про збереження і охорону належного підопічним майна, витрачання опікунами пенсій, державної допомоги, аліментів які одержують підопічні, надання їм пільг  встановлених законодавством.

Основною формою роботи Опікунської ради є її засідання.

З початку 2013 року проведено засідань ОР – 10 .

                             НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ

І.    ОПІКУНСТВО

1.1. Облік дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування

Всього під опікою перебуває 7 дітей- сиріт та 5 дітей, позбавлених батьківського піклування. ( Додаток № 1).

      Основне завдання – забезпечення житлом та захист майнових та житлових прав.

1.2.Реєстр житла дітей , що перебувають під опікою. ( Додаток № 2).

1.3.Квартирний облік

      1.4.Робота з опікунами :

  1. Звіт про витрачання виплат на дитину ( пенсія , опікунські  )
  2. Складання актів матеріально – побутових умов проживання
  3. Оздоровлення дітей ( пропонуємо путівки )

 

ІІ. БАГАТОДІТНІ СІМ’Ї

На обліку в Новомаячківській селищній перебуває 67 багатодітних сімей, в яких виховується  234 дитини:

- 3 дітей – 46 сімей;

- 4 дітей – 16 сімей;

- 5 дітей – 1 сім»я;

- 6 дітей – 1 сім»я;

- 7 дітей – 3 сім»ї.

Створена база персональних даних – «Багатодітні сім»ї».

Багатодітні сім»ї звільняються від плати за харчування  дітей у дитячому садку – сім»ї Кочоян, Романенко, Пількевич, Челнокова, Коношенкіна

ІІІ. ПОЗБАВЛЕННЯ БАТЬКІВСЬКИХ ПРАВ:

У  2013 році підготовлені матеріали для розгляду справ у суді :

1.      Попова Олександра Олександровича та Малишевої Інни Олександрівни по відношенню до їх малолітніх  дітей – доньки Попової Катерини Олександрівни, 02.08.2007 року народження та сина Попова Івана Олександровича, 26.07.2005 року народження 

2.      Куліковської Анни Михайлівни по відношенню до її неповнолітніх дітей - доньки Куліковської Валерії Костянтинівни, 02.09.2005 року народження, доньки Куліковської Тетяни Костянтинівни, 05.09.2006 року народження та сина  Куліковського Костянтина Костянтиновича, 04.05.2009 року народження .

3.      Шпаковської Наталії Михайлівни по відношенню до її неповнолітньої доньки Шпаковської Марії Андріївни, 10.02.1999 року народження.

4.      Федорченко Миколи Миколайовича по відношенню до його неповнолітніх дітей – сина Федорченко Миколи Миколайовича, 28.06.2000 року народження та доньки Федорченко Віри Миколаївни, 29.06.1998 року  народження .

5.      Воронюк Владислава Миколайовича та Воронюк Людмили Анатоліївни по відношенню до їх неповнолітнього сина Воронюк Миколи Владиславовича, 04.09.2004 року народження.

6.      Карпенко Ірини Олександрівни по відношенню до її доньок – Литвиненко Світлани Володимирівни, 31.05.1999 р.н. та Литвиненко Анни Володимирівни, 31.05.1999 р.н.

 

ІУ.ВИЛУЧЕННЯ ДІТЕЙ ІЗ СІМ»Ї :

1.      У  Попова Олександра Олександровича та Малишевої Інни Олександрівни  їх малолітніх  дітей – доньку Попової Катерини Олександрівни, 02.08.2007 року народження та сина Попова Івана Олександровича, 26.07.2005 року народження 

згідно  рішення Цюрупинського районного суду від 14.08.2013 року,  щодо позбавлення їх батьківських прав.

2.      У Куліковської Анни Михайлівни її малолітніх дітей - доньку Куліковської Валерії Костянтинівни, 02.09.2005 року народження, доньку Куліковської Тетяни Костянтинівни, 05.09.2006 року народження та сина  Куліковського Костянтина Костянтиновича, 04.05.2009 року народження, із ситуації яка загрожувала їж життю та здоров»ю.

Рішення суду не приймалося так як мати померла 13.08.2013 року,  а батько перебуває у місцях позбавлення волі.

У. РОБОТА З СІМ»ЯМИ, ЯКІ ОПИНИЛИСЯ У СКЛАДНИХ ЖИТТЄВИХ ОБСТАВИНАХ.

Додаток № 3

Для виявлення сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах

1.      Співпраця з освітніми закладами.

-  за поданням адміністрації проводиться індивідуальна робота з батьками дітей, які пропускають навчання у школі;

       -  спільні рейди у сім»ї;

2.      Співпраця з  дільничною лікарнею

- розгляд доповідних головного лікаря про вжиття заходів до сімей, які мають малолітніх дітей ( особливо новонароджених) та ухиляються від відвідування лікарні,  вчасно не роблять щеплення тощо.

- спільні рейди у сім»ї;

3.      Співпраця з філією ЦРЦ ССС ДМ

- спільні рейди у сім»ї;

4.      Співпраця з відділенням міліції :

- опитування сусідів за місцем проживання осіб, щодо яких готуються матеріали на позбавлення батьківських прав.

- спільні рейди у сім»ї;

- підготовка характеристик на батьків;

5.      Співпраця зі службою у справах дітей

- регулярно проводяться спільні рейди разом з і службою у справах дітей ( ос

- за вимогою служби складаються та надаються акти обстеження матеріально – побутових умов проживання.

УІ. СПІВПРАЦЯ З ІНТЕРНАТНИМИ ЗАКЛАДАМИ

 1. Складання актів матеріально - побутових умов проживання :

 2. Розшуки батьків , які не відвідують дітей :

УІ. СПІВПРАЦЯ З НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ

  1. Робота з батьками щодо повернення дітей до навчання

 План роботи виконавчого комітету Новомаячківської селищної ради у 2013 році виконано повністю

 Секретар виконкому                                                                            І.І.Пісковцова