Рішення виконавчого комітету
НОВОМАЯЧКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Цюрупинського району
Херсонської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від 22.05.13 р. № 20
Смт.Нова Маячка
Про організацію відпочинку та оздоровлення
дітей у літній період 2013 року в дошкільних та
загальноосвітніх закладах селища
Заслухавши інформацію завідуючої ДНЗ № 1 Кулик Валентини Василівни, завідуючої ДНЗ № 2 Спільної Лідії Леонідівни, завідуючої ДНЗ № 3 Прудської Світлани Миколаївни, начальника оздоровчого табору ЗОШ І-ІІ ступенів Лебедєвої Лариси Володимирівни, начальника оздоровчого табору ЗОШ І-ІІІ ступенів Фадєєвої Ірини Вікторівни про організацію відпочинку та оздоровлення дітей у літній період 2013 року в дошкільних та загальноосвітніх закладах селища виконком Новомаячківської селищної ради відмічає, що основним завданням оздоровчого періоду є охоплення системним оздоровленням і загартуванням дітей дошкільного та шкільного віку, підвищення рухової активності дітей, поліпшення фізичного розвитку.
У пришкільному відпочинковому таборі «Бджілка» при Новомаячківській ЗОШ І-ІІІ ст. планується оздоровити 287 дітей за категоріями :
- діти - сироти - 7
- діти-інваліди - 12
- діти -Чорнобильці - 3
- діти, що стоять на ДО - 118
- діти, що знаходяться на внутрішньо шкільному обліку без
належного батьківського нагляду - 26
- діти з багатодітних сімей - 65
- талановиті діти - 29
- малозабезпечені - 15
- переможці районних змагань, конкурсів, олімпіад - 3
- відмінники навчання - 9
Кількість дітоднів – 4018. Загальна сума витрат становить 56774, 13 грн. На одну дитину 14,13 грн. на день.
Склад управління табором налічує : начальник табору, заступник начальника, 2 пе5дагоги-організатори, музикант, 2 фізичних керівника, 30 вихователів, які закріплені за 9 загонами.
Оформлено і передано до районного відділу освіти документацію щодо відкриття та роботи пришкільного відпочинкового табору, складено і затверджено графіки роботи спеціалістів, вихователів та технічного персоналу, заплановано заходи з техніки безпеки, працівниками табору пройдено медогляд і затверджено план-сітки роботи табору.
Організовано роботу наркопосту, психологічної служби. Відбувається тісна співпраця з працівниками селищної соціальної служби, Будинком культури, бібліотекою.
Подано клопотання шефу – директору ринку «МАР ЛТД» Москаленко В.Б. про придбання спортивного інвентарю, дидактичних і настільних ігор.
Під час роботи табору працюватимуть гуртки -:
- Малювання «Тяп-ляп»;
- Поезії « Не до складу, не до ладу»;\
- Вишивки;
- Дитячої пісні;
- Юний інспектор дорожнього руху;
- Спортивн7ий;
- Краєзнавчий;
- Юний хімік.\
Кожен день має свій напрям :
- Відкриття табору «Бджолиний рай»;
- День знайомств;
- Плекаймо паростки талантів;
- День дружби;
- День гумору
- День казки;
- День флори;
- День іменинника;
- Літній водограй;
- День спорту;
- Караоке;
- Міс – перлина табору;
- День вожатого;
- День ігор і розваг;
- День сюрпризів.
Планується проведення подорожей та екскурсій за кошти батьків до м. Миколаїв, м. Асканія –Нова і Зелені Хутори Таврії.
При Новомаячківській ЗОШ І-ІІ ст. працюватиме пришкільний табір відпочинку «Сонечко». До відпочинку залучено 17 дітей за категоріями :
- Відмінники - 1
- Обдаровані - 1
- Переможці районних олімпіад - 1
- Діти з малозабезпечених сімей - 6
- Діти з багатодітних сімей - 1
- Діти – Чорнобильці - 2
- Діти, що знаходяться на ДО - 3
- Діти без належного батьківського нагляду - 2
Для відкриття табору оформлено слідуючий пакет документів :
- складено Статут табору;
- встановлено вивіску про діяльність табору на території школи;
- отримано паспорт на відкриття і функціонування табору;
- отримано акт приймання дитячого оздоровчого табору СЕС;
- складено і затверджено кошторис витрат на відпочинок 17 дітей на 1прпотязі 14 днів – 3362,94 грн.;
- складено і затверджено список працівників табору;
- облаштовано приміщення на 10 ліжок для денного сну;
- складене двотижневе перспективне меню;
- складено і затверджено план-сітку роботи табору;
Для роботи табору відведено окремий корпус в якому розташовано 2 спальні для хлопчиків і дівчаток, медичний пункт, кімната психологічного розвантаження, комп»ютерний зал, спортивний зал, облаштовано ігровий майданчик.
В ДНЗ № 1 розроблене та затверджене двотижневе перспективне меню. Вартість харчування з 01.01.2013 року по 31.08.ю2013 року збільшується на 10%. Відремонтовано та обладнано ігрові майданчики тіньовими навісами. Пісочниці наповнені свіжим піском. Батьками придбано іграшки для ігор на вулиці. Заплановано екскурсії, піші переходи, розваги. На продукти харчування є відповідні сертифікати якості. Збільшується час перебування дітей на свіжому повітрі.
В ДНЗ № 2 під час оздоровчого періоду перебуватиме 48 дошкільнят. Заплановано додатково другий сніданок. В меню включені свіжі фрукти, ягоди, овочі та соки. Медична сестра веде санітарно-просвітницьку роботу з батьками та персоналом. Проведено позаплановий інструктаж усіх працівники ДНЗ щодо дотримання протипожежних норм і правил техніки безпеки. Дошкільний заклад забезпечений достатньою кількістю посуду, інвентарю, іграшкового обладнання, миючими та дезінфікуючими засобами.
В ДНЗ № 3 планується проводити загартовуючи процедури – обтирання ніг мокрим рушничком , обливання ніг , ходіння босоніж. Максимально забезпечено проведення ігрової діяльності на свіжому повітрі з водою і піском. Денний сон в літній період збільшується на 30 хвилин . Введено другий сніданок. СКП «Сількомунгосп » побудовано 2 павільйони для ігор.
Керуючись ст. 32, ст.40 , ст. 52 , ч.6 ст. 59 , ч. 1,3 ст. 73 Закону України “ Про місцеве самоврядування в Україні, “ виконком селищної Ради
В И Р І Ш И В :
1. Інформацію завідуючих дошкільних навчальних закладів селища Кулик Валентини Василівни, Спільної Лідії Леонідівни , Прудської Світлани Миколаївни, начальника оздоровчого табору ЗОШ І-ІІ ст. Лебедєвої Лариси Володимирівни та начальника оздоровчого табору ЗОШ І-ІІІ ст. Фадєєвої Ірини Вікторівни про організацію відпочинку та оздоровлення дітей у літній період 2013 року в дошкільних та загальноосвітніх закладах селища , взяти до відома.
2. Затвердити списки учнів Новомаячківської ЗОШ І-ІІ ст., які підлягають оздоровленню в пришкільному таборі «Сонечко» на 2013 рік. ( Додаються ).
3. Затвердити списки учнів Новомаячківської ЗОШ І-ІІІ ст. які підлягають оздоровленню в пришкільному таборі « Бджілка» на 2013 рік. ( Додаються ).
4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на члена виконкому Кисільову А.О.
5. Інформацію про хід виконання рішення заслухати на засіданні виконавчого комітету у серпні 2013 року.
Селищний голова А.А.Костиря