Рішення виконавчого комітету

НОВОМАЯЧКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Цюрупинського району

Херсонської області

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Проект Р І Ш Е Н Н Я

Від  22.05.13 р.                                             №

Смт.Нова Маячка

 

Про організацію відпочинку та оздоровлення        

 дітей у літній період 2013 року в  дошкільних та 

 загальноосвітніх закладах селища

 

Заслухавши інформацію завідуючої ДНЗ № 1 Кулик Валентини Василівни, завідуючої ДНЗ № 2 Спільної Лідії Леонідівни, завідуючої ДНЗ № 3 Прудської Світлани Миколаївни,  начальника оздоровчого табору ЗОШ І-ІІ ступенів Лебедєвої Лариси Володимирівни, начальника оздоровчого табору ЗОШ І-ІІІ ступенів Фадєєвої Ірини Вікторівни про організацію відпочинку та оздоровлення  дітей у літній період 2013 року в  дошкільних та загальноосвітніх закладах селища виконком Новомаячківської селищної ради відмічає, що основним завданням оздоровчого періоду є охоплення системним оздоровленням і загартуванням дітей дошкільного та шкільного віку, підвищення рухової активності дітей, поліпшення фізичного розвитку.

У пришкільному відпочинковому таборі «Бджілка» при Новомаячківській ЗОШ І-ІІІ ст. планується оздоровити 287 дітей за категоріями :

-  діти - сироти                                                                                -          7

-  діти-інваліди                                                                                -          12

-  діти -Чорнобильці                                                                       -          3

- діти, що стоять на ДО                                                                  -          118

-  діти, що знаходяться на внутрішньо шкільному обліку без

   належного батьківського нагляду                                               -          26

- діти з багатодітних сімей                                                              -          65

- талановиті діти                                                                             -          29

- малозабезпечені                                                                            -          15

- переможці районних змагань, конкурсів, олімпіад                    -          3

- відмінники навчання                                                                    -          9         

 

Кількість дітоднів – 4018.     Загальна сума витрат становить  56774, 13 грн. На одну дитину 14,13 грн. на день.

Склад управління табором налічує : начальник табору, заступник начальника, 2 пе5дагоги-організатори, музикант, 2 фізичних керівника, 30 вихователів, які закріплені за 9 загонами.

Оформлено і передано до районного відділу освіти документацію щодо відкриття та роботи пришкільного відпочинкового табору, складено  і затверджено графіки роботи спеціалістів, вихователів та технічного персоналу, заплановано заходи з техніки безпеки, працівниками табору пройдено медогляд і затверджено план-сітки роботи табору.

Організовано роботу наркопосту, психологічної служби. Відбувається тісна співпраця з працівниками селищної соціальної служби, Будинком культури, бібліотекою.

Подано клопотання шефу – директору ринку «МАР ЛТД» Москаленко В.Б. про придбання спортивного інвентарю, дидактичних і настільних ігор.

Під час роботи табору працюватимуть гуртки -:

-         Малювання «Тяп-ляп»;

-         Поезії « Не до складу, не до ладу»;\

-         Вишивки;

-         Дитячої пісні;

-         Юний інспектор дорожнього руху;

-         Спортивн7ий;

-         Краєзнавчий;

-         Юний хімік.\

 

Кожен день має свій напрям :

-         Відкриття табору «Бджолиний рай»;

-         День знайомств;

-         Плекаймо паростки талантів;

-         День дружби;

-         День гумору

-         День казки;

-         День флори;

-         День іменинника;

-         Літній  водограй;

-         День спорту;

-         Караоке;

-          Міс – перлина табору;

-         День вожатого;

-         День ігор  і розваг;

-         День сюрпризів.

Планується проведення подорожей та екскурсій за кошти батьків до м. Миколаїв, м. Асканія –Нова і Зелені Хутори Таврії.

При Новомаячківській ЗОШ І-ІІ ст. працюватиме пришкільний табір відпочинку «Сонечко». До відпочинку залучено 17 дітей за категоріями :

-         Відмінники                                                                     -          1

-         Обдаровані                                                                     -          1

-         Переможці районних олімпіад                                     -          1

-         Діти з малозабезпечених сімей                                    -          6

-         Діти з багатодітних сімей                                              -          1

-         Діти – Чорнобильці                                                       -          2

-         Діти, що знаходяться на ДО                                         -          3

-         Діти без належного батьківського нагляду                  -          2

 

Для відкриття табору оформлено слідуючий пакет документів :

-         складено Статут табору;

-         встановлено вивіску про діяльність табору на території школи;

-         отримано паспорт на відкриття і функціонування табору;

-         отримано акт приймання дитячого оздоровчого табору СЕС;

-         складено і затверджено кошторис витрат на відпочинок 17 дітей на 1прпотязі 14 днів – 3362,94 грн.;

-         складено  і затверджено список працівників табору;

-         облаштовано приміщення на 10 ліжок для денного сну;

-         складене двотижневе перспективне меню;

-         складено  і затверджено план-сітку роботи табору;

Для роботи табору відведено окремий корпус в якому розташовано 2 спальні для хлопчиків  і дівчаток, медичний пункт, кімната психологічного розвантаження, комп»ютерний зал,  спортивний зал, облаштовано ігровий  майданчик.

      В ДНЗ № 1 розроблене та затверджене двотижневе перспективне меню. Вартість харчування з 01.01.2013 року по 31.08.ю2013 року збільшується на 10%. Відремонтовано та обладнано ігрові майданчики тіньовими навісами. Пісочниці наповнені свіжим піском. Батьками придбано іграшки для ігор на вулиці. Заплановано екскурсії, піші переходи, розваги. На продукти харчування є відповідні сертифікати якості. Збільшується час перебування дітей на свіжому повітрі.

       В ДНЗ № 2 під час оздоровчого періоду перебуватиме 48 дошкільнят. Заплановано додатково другий сніданок. В меню включені свіжі фрукти, ягоди, овочі та соки. Медична сестра веде санітарно-просвітницьку роботу з батьками  та персоналом. Проведено позаплановий інструктаж усіх працівники ДНЗ щодо дотримання протипожежних норм і правил техніки безпеки. Дошкільний заклад забезпечений достатньою кількістю посуду, інвентарю, іграшкового обладнання, миючими та дезінфікуючими засобами.

В ДНЗ № 3 планується проводити загартовуючи процедури – обтирання ніг   мокрим рушничком , обливання ніг , ходіння босоніж. Максимально забезпечено проведення ігрової діяльності на свіжому повітрі з водою і піском. Денний сон в літній період збільшується на 30 хвилин . Введено другий сніданок. СКП «Сількомунгосп » побудовано 2  павільйони для ігор.

             Керуючись  ст. 32, ст.40 , ст. 52 , ч.6 ст. 59 , ч. 1,3 ст. 73  Закону України “ Про місцеве самоврядування в Україні, “ виконком селищної Ради

 

В И Р І Ш И В :

1. Інформацію завідуючих дошкільних навчальних закладів селища

Кулик Валентини Василівни, Спільної Лідії Леонідівни ,  Прудської Світлани Миколаївни, начальника оздоровчого табору  ЗОШ І-ІІ ст. Лебедєвої Лариси Володимирівни та начальника оздоровчого табору ЗОШ І-ІІІ ст. Фадєєвої Ірини Вікторівни  про організацію відпочинку та оздоровлення  дітей у літній період 2013 року в дошкільних та загальноосвітніх закладах селища , взяти до відома.

            2. Затвердити списки учнів Новомаячківської ЗОШ І-ІІ ст., які підлягають оздоровленню  в пришкільному таборі «Сонечко» на 2013 рік.

            ( Додаються ).

            3. Затвердити списки учнів Новомаячківської ЗОШ І-ІІІ ст. які підлягають оздоровленню  в пришкільному таборі « Бджілка» на 2013 рік.

            ( Додаються ).           

4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на члена виконкому   Кисільову А.О.

5. Інформацію про хід виконання рішення заслухати на засіданні виконавчого комітету у серпні 2013 року.

 

 

Селищний голова                                                                                        А.А.Костиря