Рішення сесії

Виступ землевпорядника до рішення селищної ради по результатам громадського обговорення проекту генерального плану смт Нова Маячка.

Згідно з законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та постанови КМ України «Про затвердження порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні» з метою більш детальнішого ознайомлення членів територіальної громади селища Нова Маячка з проектом «Генеральний план смт Нова Маячка Цюрупинського району Херсонської області» Новомаячківська селищна рада на виконання вимог зазначеного закону і винесла даний проект на громадське обговорення. Для цього ще в кінці листопада минулого року основні показники проекту генерального плану селища були розміщені на сайті селищної ради, а основне креслення вивішено для наочності на другому поверсі приміщення селищної ради. Паралельно в грудні минулого року коротку інформацію я надавав при Ваших зустрічах з виборцями на округах. Це було необхідно, щоб громада ознайомилась з проектом і висловила свої пропозиції та побажання. І ось 20 січня поточного року в нашому будинку культури я, як ініціатор проведення громадських слухань провів ці збори, про що і був складений відповідний протокол.

На зборах зареєструвалось і прийняло участь в обговоренні 292 мешканця селища.

Відповідно до ст. 23 «Положення про громадські слухання в селищі Нова Маячка»  пропозиції, які вказані в протоколі цих слухань, Ви на своїй сесії повинні прийняти рішення про схвалення цих пропозицій чи відмовити в їх задоволенні. Почну я їх висловлювати в порядку записаному в протоколі.

Поступило 5 пропозицій:

1.      Скасувати санітарні зони де не працюють підприємства. Я пропоную даний пункт не приймати, так як він протирічить діючому законодавству.

2.      Скасувати додаткові вулиці з генплану.  Пропоную прийняти як рішення селищної ради.

3.      Фермерські землі, які раціонально не використовуються, не використовуються зовсім, зарослі бур’янами більше трьох років, згідно з законом України вилучити і віддати під плани. З цим я не згоден, землі ці знаходяться за межами селища, а в межах і так достатньо вільних земель не зайнятих під забудовою.

4.      Зобов’язати працюючі підприємства скоротити санітарні зони і перенести їх до їхніх меж. Знову ця пропозиція суперечить чинному законодавству. Підприємство не має права встановлювати свою санітарну зону. Її встановлює Закон.

5.      Внести коригування до генплану і провести повторні слухання до березня місяця. Тут я вважаю допущена помилка. Була пропозиція повторні слухання провести в кінці березня. Це вже на Ваш розсуд.

Далі.

За цей період до селищної ради надійшло 208 заяв від 512 громадян. Абсолютна більшість громадян в заявах висловила бажання не проектувати нові вулиці по городах громадян-землекористувачів земельних ділянок, зайнятих городами. Це стосується городів між вулицями: Дніпровська- Степова, Дніпровська-Садова, Одеська-Садова, Шевченко- Основська, Шевченко-Петровського, Млинна-Леніна, Основська-Мельнична, пров Військовий-Білоцерківський, 1 Травня- Основська, 1 Травня-Червона, Пролетарська- Одеська, Червоноармійська-Жовтнева, Жовтнева-Клімака, Радянська-Молодіжна, кварталах №98, №23.

Також громадяни пропонують землі, які раніше перебували в оренді ПП «Дніпро-А-Агро» передати прилеглим до них дворам під городи. Можна прийняти, як рішення селищної ради.

Деякі заяви просто встановлюють факт приватизації земельних ділянок по яким в майбутньому можливо будуть вулиці.

Є заява, щоб замість запроектованої прачки та хімчистки землю віддати під городи прилеглим землекористувачам. Я проти цієї пропозиції.

Є заява не проектувати магазин змішаної торгівлі із вбудованою аптекою по пров Робітничий (пункт на кресленні №55). Я також проти цієї пропозиції, так як в цьому районі відсутні такі об’єкти.

Є також пропозиція продовжити вулицю Степова з протилежної сторони від нині забудованої. Я проти, тому що це вже землі за межами населеного пункту. В межах і так достатньо не забудованих земель.

Також є пропозиція не будувати дитячий садок на місці руїн колишньої школи №2, мотивуючи тим, за ця земельна ділянка депутатами минулого скликання надалася під житлову забудову. Дійсно, до заяви прикладена ксерокопія будівельного паспорту та рішення селищної ради про надання дозволу на розробку проекту землеустрою під будівництво житлового будинку. Дану пропозицію можна прийняти, як рішення селищної ради. 

Є зовсім абсурдні заяви. Наприклад, недавно надійшла заява за підписом 24 жителів з вимогою прибрати санітарну зону біля кладовища, до того ж працюючого. Я вважаю дану заяву не приймати до уваги.

 


 

НОВОМАЯЧКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Цюрупинського району

Херсонської області

Р І Ш Е Н Н Я

 УІІІ сесії сьомого скликання

Від 02.02.2016 р.                                                 96

Смт. Нова Маячка

 

Про внесення змін до рішення сесії

Новомаячківської селищної ради

№938 від 22.06.2015 р.

 «Про встановлення ставок земельного податку

на території селища Нова Маячка.»

 

            На підставі заяви фізичної особи - виробника сільськогосподарської продукції та інформації спеціаліста І категорії селищної ради з питань землевпорядкування Компанець О.В. в зв’язку з технічною помилкою при прийнятті рішення про встановлення ставки земельного податку за земельні ділянки, розташовані за межами смт Нова Маячка, нормативну грошову оцінку яких не проведено, керуючись  Законом України «Про внесення змін до Податкового  кодексу  України   та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи»  від 28.12.2014 № 71-VІІІ, пунктом 24 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» селищна   рада

 

В И Р І Ш И Л А:

 

1.Пункт  7.1. розділу 7  Додатку 1 до рішення сесії Новомаячківської селищної ради
№938 від 22.06. 2015р. «ЗЕМЕЛЬНИЙ ПОДАТОК» викласти в такій редакції:

 - 7.1.Ставка податку за земельні ділянки, розташовані за межами смт Нова Маячка, встановлюється у розмірі 0,5 % від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Херсонській області.

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську

комісіюз питань планування бюджету та фінансів та постійну депутатську

комісію з питань соціально – економічного розвитку селища Нова Маячка.

 

 

           

 

Селищний голова                                                          В.І.Кос

 

 

 

НОВОМАЯЧКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Цюрупинського району

Херсонської області

Р І Ш Е Н Н Я

УІІІ сесії сьомого скликання

Від 02.02.2016 р.                                              № 97 

Смт. Нова Маячка

 

Про результати громадських слухань

 проекту генерального плану смт Нова Маячка.

 

            Заслухавши протокол громадських слухань по обговоренню проекту генерального плану смт Нова Маячка Цюрупинського району Херсонської області, враховуючи рекомендації спеціалістів з земельних питань селищної ради, пропозиції громадян, викладених в заявах поданих в процесі ознайомлення з проектом генерального плану селища, керуючись  Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» №3038 –VI від 17.02.2011 року, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні» №555 від 25.05.2011 року, статті 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» селищна   рада

 

В И Р І Ш И Л А:

 

1. Відповідно до завдання на розроблення генерального плану населеного пункту не проводити ущільнення в існуючих кварталах через проектування нових вулиць.

2. Землі, які раніше перебували в оренді ПП «Дніпро-А-Агро» передати прилеглим дворам під городництво.

3. На місці руїн колишньої школи на розі вулиці Клімака та провул Перекопський замість дитячого садка запроектувати земельну ділянку під житлову садибу.

4. Спеціалісту І категорії Новомаячківської селищної ради з питань землевпорядкування Компанець О.В. дане рішення та протокол громадського обговорення проекту генерального плану смт  Нова Маячка надіслати виконавцю робіт ПрАТ «Херсон-Діпромісто» для врахування пропозицій при коригуванні проекту генерального плану селища.  

5. Після виконання ПрАТ «Херсон-Діпромісто» робіт по коригуванню проекту генерального плану смт Нова Маячка Цюрупинського району Херсонської області відповідно до зауважень та пропозицій, вказаних в даному рішенні селищної ради та протоколі громадських слухань, в березні місяці поточного року провести повторне обговорення проекту генерального плану селища.

6. Контроль за виконання даного рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань АПК, земельних ресурсів, охорони навколишнього середовища, та раціонального використання природних ресурсів.

 

           

 

 

 

Селищний голова                                                        В.І.Кос

 

 

 

 

 

НОВОМАЯЧКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Цюрупинського району

Херсонської області

Р І Ш Е Н Н Я

УІІІ сесії сьомого скликання

Від 02.02.2016 р.                                              № 98 

Смт. Нова Маячка

 

Про дозвіл на виготовлення

документації детального

плану території земельної ділянки.

 

             Заслухавши інформацію голови постійної депутатської комісії з питань АПК, земельних ресурсів, екології, охорони навколишнього середовища та раціонального використання земельних ресурсів Полонікова О.А., заяву гр. Колодій Любові Пантеліївни про дозвіл на виготовлення технічної документації «Детальний план території» земельної ділянки, що пропонується у власність для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд із земель запасу Новомаячківської селищної ради, враховуючи рекомендації постійної депутатської комісії з питань АПК, земельних ресурсів, екології, охорони навколишнього середовища та раціонального використання земельних ресурсів, керуючись п.8 ст.19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та п.42 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна Рада

ВИРІШИЛА:

 

1. Дати дозвіл гр. Колодій Любові Пантеліївні на виготовлення технічної документації «Детальний план території земельної ділянки», що пропонується у власність орієнтовною площею 0,10га  для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд за адресою: вул. Пролетарська,52, смт. Нова Маячка Цюрупинського району Херсонської області.

2.Контроль за виконання даного рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань АПК, земельних ресурсів, охорони навколишнього середовища, та раціонального використання природних ресурсів.

 

 

 

Селищний голова                                                          В.І. Кос

 

 

 

 

НОВОМАЯЧКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Цюрупинського району

Херсонської області

 Р І Ш Е Н Н Я

УІІІ сесії сьомого скликання

Від 02.02.2016 р.                                            № 99

смт. Нова Маячка 

 

Про надання земельної ділянки

в оренду в межах селища ПП «Дніпро-А-Агро».

 

Розглянувши заяву директора ПП «Дніпро-А-Агро» Альошина Бориса Борисовича та «Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду приватному підприємству «Дніпро-А-Агро» під розміщення складських будівель для зберігання сільськогосподарської продукції площею 1,6482 га розташованої за адресою: Херсонська область, Цюрупинський район, Новомаячківська селищна рада, смт Нова Маячка, вул. Леніна №170, із земель Новомаячківської селищної ради Цюрупинського району раніше наданих в оренду ПП «Дніпро-А-Агро» заслухавши інформацію голови постійної депутатської комісії з питань агропромислового комплексу, земельних ресурсів , охорони навколишнього середовища та раціонального використання природних ресурсів Полонікова О.А. , враховуючи рекомендації постійної депутатської комісії з питань агропромислового комплексу, земельних ресурсів , охорони навколишнього середовища та раціонального використання природних ресурсів,  керуючись ст.ст. 12, 38, 39, 93, 116, 122, 123, 124, 125, 126 Земельного Кодексу України, підпунктом в) пункту 288.5.2. ст 288 Податкового Кодексу України, Закону України “Про оренду землі” та ст. 26 Закону України “ Про місцеве самоврядування в Україні“ , селищна Рада

В И Р І Ш И Л А :

1.      Затвердити «Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду приватному підприємству «Дніпро-А-Агро» під розміщення складських будівель для зберігання сільськогосподарської продукції площею 1,6482 га розташованої за адресою: Херсонська область, Цюрупинський район, Новомаячківська селищна рада, смт Нова Маячка, вул. Леніна №170, із земель Новомаячківської селищної ради Цюрупинського району раніше наданих в оренду ПП «Дніпро-А-Агро»            Кадастровий номер земельної ділянки – 6525055700:01:001:0171.

2.      Надати в оренду ПП «Дніпро-А-Агро» строком на 49 років земельну ділянку загальною площею 1,6482 га під розміщення складських будівель для зберігання сільськогосподарської продукції  за адресою: вул. Леніна №170, смт Нова Маячка, Цюрупинського району Херсонської області

3.      Встановити орендну плату в розмірі 3,0 відсотки від нормативної  грошової оцінки земельної ділянки.

4.      Орендну плату вносити відповідно до вимог Податкового Кодексу України.  

5.      При укладанні договору оренди передбачити умови, вказані в ст. 15 Закону України    “ Про оренду землі “ (зі змінами і доповненнями).

6.      Директору ПП «Дніпро-А-Агро» Альошину Б.Б. в місячний термін з дати прийняття даного рішення провести державну реєстрацію договору оренди земельної ділянки.

7.      Доручити селищному голові Кос В.І. підписати договір оренди при державній реєстрації речових прав на нерухоме майно. 

8.      Земельну ділянку загальною площею 2,6674 га (кадастровий номер 6525055700:01:001:0170) за цільовим призначенням «землі для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель і споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості» перевести до земель запасу селищної ради.

9.      Спеціалісту Новомаячківської селищної ради по земельним питанням Спільному Є.Л. внести зміни до земельно – кадастрової документації.

10.  Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань агропромислового комплексу, земельних ресурсів , охорони навколишнього середовища та раціонального використання природних ресурсів.

 

 

 

Селищний голова                                                                                             В.І.Кос

 

 

 

НОВОМАЯЧКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Цюрупинського району

Херсонської області

  Р І Ш Е Н Н Я 

УІІІ  сесії  сьомого скликання

Від  02.02.2016 р.                                         №  100

смт. Нова Маячка

Про заяви та скарги громадян.

  

Розглянувши заяви громадян: 

1.              Степаненко Лариси Іванівни та Степаненко Валерія Володимировича, про припинення дії рішень Новомаячківської селищної ради про обмеження площ  земельних ділянок які надаються для ведення особистого селянського господарства.

2.              Бритової  Є.Ф., Лєщєнко О.В., Михайленко А.А., мешканців вул. Пирогова, про заняття проїзної частини по пров. Робочий.

3.              Куліковської Тетяни Василівни, Десна Олександра Ігоровича, про надання земельних ділянок для будівництва житлового будинку а також для ведення особистого селянського господарства в межах селища.

4.              Удовенко Сергія Анатолійовича про виділення коштів з бюджету Новомаячківської селищної ради на проведення інвентаризації земельних ділянок які знаходяться за межами селища і перебувають у Державній власності та на які йому раніше був наданий дозвіл на оформлення в оренду для ведення городництва,

протокол засідання постійної депутатської комісії з питань агропромислового комплексу, земельних ресурсів, охорони навколишнього середовища та раціонального використання природних ресурсів та заслухавши інформацію голови постійної депутатської комісії з питань агропромислового комплексу, земельних ресурсів, охорони навколишнього середовища та раціонального використання природних ресурсів Полонікова О.А., керуючись ст.ст. 12, 125, 126, 158, 159, 160, 161  Земельного Кодексу України (зі змінами та доповненнями),  п.8 ст.19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України „Про звернення громадян ” та ст. 26 Закону України  „Про місцеве самоврядування в Україні ” Новомаячківська селищна рада

В И Р І Ш И Л А :

 

1. Заяву громадян Степаненко Лариси Іванівни та Степаненко Валерія Володимировича щодо припинення дії рішення сесій Новомаячківської селищної ради №110 від 29.11.2002 року., №156 від 28.02.2003року, № 270 від 29.11.2011року, розглянути на черговому засідання сесії, після більш детального вивчення цього питання.

2. Погодити орієнтовні розміри земельної ділянки, яка розташована за адресою:  смт Нова Маячка вул. Пирогова, 18 (землекористувач гр. Григоров О.А.), згідно додатку №1 .

2.1. Громадянину Григорову О.А. оформити право користування  земельною ділянкою, яка розташована за адресою: смт Нова Маячка, вул. Пирогова, 18, відповідно до чинного законодавства.

3.Заяви громадян Куліковської Тетяни Василівни, Десна Олександра Ігоровича, про надання земельних ділянок для будівництва житлового будинку а також для ведення особистого селянського господарства в межах селища, зареєструвати в журналі черговості заяв щодо виділення земельних ділянок під забудову.

3.1. Заяви громадян Куліковської Тетяни Василівни, Десна Олександра Ігоровича, про надання земельних ділянок для будівництва житлового будинку а також для ведення особистого селянського господарства в межах селища, розглянути після виготовлення генерального плану смт Нова Маячка.

4. Заяву громадянина Удовенко Сергія Анатолійовича щодо виділення коштів з бюджету Новомаячківської селищної ради на проведення інвентаризації земельних ділянок які знаходяться за межами селища і перебувають у Державній власності та на які йому раніше був наданий дозвіл на оформлення в оренду для ведення городництва припинення дії рішення сесій Новомаячківської селищної ради розглянути на черговому засідання сесії, після більш детального вивчення цього питання.

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань агропромислового комплексу, земельних ресурсів , охорони навколишнього середовища та раціонального використання природних ресурсів.

 

Селищний голова                                                                                       В.І.Кос

 

 

 

 

Сесія виступ

1)      Контрактна служба     

Міністерство оборони України проводить відбір кандидатів на проходження військової служби за контрактом в Збройних Силах України. На військову службу за контрактом приймаються громадяни України, які пройшли професійно-психологічний відбір і відповідають вимогам проходження військової служби.

Основними перевагами військової служби за контрактом є:

стабільне грошове забезпечення та поетапне його зростання;

можливість кар’єрного зростання;

право на безкоштовне отримання заочної вищої освіти за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр ( після закінчення терміну першого контракту);

речове забезпечення у відповідності до визначених норм і термінів;

отримання військовослужбовцями та членами їх сімей безоплатної кваліфікованої медичної допомоги у військових медичних закладах охорони здоров’я;

можливість отримання первинного офіцерського звання військовослужбовцями сержантського (старшинського) складу, які мають вищу освіту та інше;

З 1-го січня 2016 року заплановано збільшення грошового забезпечення військовослужбовців ЗСУ  заробітна плата військовослужбовців, що служать за контрактом складатиме приблизно 7 тис. грн.

командир взводу – 9 тис грн.

командир роти – 10 тис. грн.

командир батальйону – 12 тис.грн.

командир бригади -14 тис.грн.

Тільки сильна та професійна армія є гарантом безпеки та свободи нашої держави, нашого народу, наших дітей!

 

7 хвиля мобілізації

З метою належної підготовки до проведення на території району мобілізації людських ресурсів під час наступної черги мобілізації, та на виконання вимог мобілізаційного розпорядження оперативного командування, проведено розподіл поставки офіцерського, сержантського  та рядового складу. Планове завдання мобілізації громадян на наступну чергу мобілізації по Новомаячківській селищній раді складає:                                                                                                 -  Офіцери – 0 чол.                                                                                    -  Сержанти та солдати  - 4 чол.                                                                   -   Резерв - 4 чол.                                      

Тероборона

В умовах дестабілізації ситуації в країні, окупації частини її території, особливого значення для забезпечення обороноздатності держави набуває належне функціонування територіальної оборони.

Події весни 2014 року показали неспроможність існуючої системи територіальної оборони захистити державу. Водночас масовий добровольчий рух, що втілився у формуванні батальйонів територіальної оборони, продемонстрував потужний потенціал для її розвитку з урахуванням нових військово-політичних обставин.

Реалії сьогодення вимагають пошуку нових шляхів і механізмів суттєвого оновлення системи територіальної оборони України, підвищення її ефективності та функціонування.

Отже в цілому вирішення даного питання  сприятиме зміцненню обороноздатності та  організації дієвої системи територіальної оборони країни в цілому.

 

У мирні часи війська територіальної оборони можуть використовуватися для

·        рятування населення в умовах природної або техногенної катастрофи,

·         допомагати правоохоронним органам в умовах масових заворушень або терористичних актів,

 

Прошу Депутатів провести на своїх округах роз’яснювальну роботу щодо вступу добровольців до ТЕРОБОРОНИ селища….. кандидатів які виявили бажання направляти до Селищної ради. Наголошую на важливості вирішення даного питання!!!!

 

 

 

 

НОВОМАЯЧКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Цюрупинського району

Херсонської області

Р І Ш Е Н Н Я

УІІІ сесії сьомого скликання

         Від 02.02.16 р.                                   №  91

         смт. Нова Маячка

 

        Про виконання бюджету

        Новомаячківської селищної

        ради за  2015 рік

 

            Заслухавши інформацію в.о. головного бухгалтера Михайленко Л.І. про виконання бюджету Новомаячківської селищної ради за 2015 рік, керуючись ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", селищна рада 

В И Р І Ш И Л А :

1.      Затвердити звіт в.о. головного бухгалтера Михайленко Л.І.  про виконання доходної та видаткової частини селищного бюджету за 2015 рік.

( Довідка додається ).

2.      Встановити жорсткий контроль за ефективністю використання бюджетних коштів по Новомаячківській селищній раді.

3.      Не допускати виникнення кредиторської та дебіторської заборгованості по видаткам з селищного бюджету.

4.      На виконання законів України  про плату за землю та оренду землі забезпечити повноту надходжень до бюджету Новомаячківської  селищної ради  орендної плати.

5.      Проводити постійну роботу з платниками податків щодо дотримання ними зобов’язань перед бюджетом 2016 року Новомаячківської селищної ради

  1. Контроль за виконання даного рішення  покласти на постійну депутатську   

 комісію з питань планування бюджету та фінансів .

 

 

          Селищний голова                                                                             В.І.Кос

 


                                                           ДОДАТОК

                                                                                  До рішення УІІІ сесії сьомого                                                                                           скликання № 91 від 02.02.16 р.

Звіт

про  виконання   селищного  бюджету

Новомаячківської селищної ради

за   2015 рік

Новомаячківська селищна рада  протягом 2015 року сприяла певним позитивним досягненням забезпечення  повноцінної  роботи щодо наповнення  доходної частини місцевого бюджету.

За підсумками 2015 року до загального фонду бюджету селища надійшло 1 932 948  грн, або 109,9 % планових надходжень затвердженого розпису (1759382 грн), обсяг перевиконання становить 173 566 грн.

     Не виконано план надходжень по наступним джерелам:

       -  адміністративні штрафи та інші санкції – 14,3%;

       -  державне мито  – 52,5%;

       -  податок на нерухоме майно – 7%

       - транспортний податок  -   0 %

Нарощування доходів відбулося за рахунок    єдиного податку на 601 601 грн. за рахунок    інших надходжень  - на 28087 грн., за земельний податок  на суму 96288 грн  акцизний збір  на суму 26718 грн

             Дані в розрізі надходжень податків та зборів наведені в таблиці:

           

 

 

 

 

 

Код доходів

Найменування показника

 

 

% виконаня

 

 

План

Факт

 

10000000

Податкові надходження

 

9965

 

11000000

Податки на доходи, податки на прибуток, податки на збільшення ринкової вартості

6000

9965

 

11020000

Податок на прибуток підприємств

6000

9965

 

11020200

Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності

6000

9965

 

13000000

Збори та плата за спеціальне використання природних ресурсів

8000

19887,97

 

13010200

Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування)

8000

18927,97

 

14000000

Внутрішні податки на товари та послуги

20000

46718,61

 

14040000

Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів

20000

46718,61

 

18000000

Місцеві податки

1450100

1824162,56

 

18010000

Податок на майно

990100

 

 

18010100

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об'єктів житлової нерухомості

122900

2576,99

 

18010200

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об'єктів житлової нерухомості

222000

 

 

18010400

Податок на нерухоме майно

 

20414,36

 

18010500

Земельний податок з юридичних осіб

14900

11445,73

 

18010600

Орендна плата з юридичних осіб

293000

387274,01

 

18010700

Земельний податок з фізичних осіб

247000

243662,45

 

18010900

Орендна плата з фізичних осіб

88000

96806,59

 

18011000

Транспортний податок

2300

 

 

18040100

 

 

551,25

 

18040600

 

 

-170

 

18050000

Єдиний податок

460000

1061601,18

 

18050300

Єдиний податок з юридичних осіб

46000

76836,39

 

18050400

Єдиний податок з фізичних осіб

444000

610921,02

 

18050500

Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків

236982

373843,77

 

19000000

Інші податки та збори

100

541,06

 

19010000

Екологічний податок

100

541,06

 

20000000

Неподаткові надходження

8200

4449,24

 

21081100

Адміністративні штрафи та інші санкції

4000

573,31

 

22000000

Адміністративні збори та платежі, доходи від некомерційної господарської діяльності

4200

3875,93

 

22080400

Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності

1700

2563,24

 

22090000

Державне мито

2500

1312,69

 

22090100

Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування

300

337,61

 

22090400

Державне мито, пов'язане з видачею та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України

2200

975,08

 

24060300

Інші неподаткові надходження

0

28087,3

 

31010200

 

 

96,45

 

 

Усього

1759382

1932948,2

109,86

 

Крім цього  одержано  субвенції   з районного бюджету  на суму    3 198 934 грн. та стабілізаційної дотації в сумі 237 900 грн .  на виплату захищених статей  закладам освіти та культури.

 

За 2015 рік видаткову частину загального фонду бюджету  освоєно в обсязі 4 806 268 грн, що становить 96,2 % планових призначень.

В повному обсязі забезпечено виплату заробітної плати працівникам бюджетної сфери, видатки на оплату праці з нарахуваннями склали 3 392 167 грн.

Бюджетними установами проведено в повному обсязі розрахунки за спожиті ними енергоносії та комунальні послуги в сумі – 504 287 грн, заборгованість відсутня.

        Фінансування всіх статтей бюджету здійснювалось відповідно до затверджених видатків в розрізі кодів функціональної класифікації видатків селищного  бюджету  в тому  числі

- по коду функціональної класифікації видатків

010116 “Органи місцевого самоврядування” касові видатки склали

 985 067 грн.,при запланованих 1 016 668 грн або 96,9 % суми видатків;

 

- по КФКВ 070101 Дошкільні заклади освіти – при плані 2 414 522 грн.,  касові видатки склали 2 339 757 грн або 96,9 %  від суми видатків;  

        

          - по КФКВ 110201 Бібліотеки –   при затверджених планах 132 198 грн.,  касові видатки склали  132 176 грн або 99,9%

       

         - по КФКВ 110204 Палаци і будинки культури – при затверджених планах  446 655 грн.,  касові видатки склали 406 714 грн  або 91,1 %;

       

- по КФК 110502 «Інші культурно-освітні заклади та заходи»  При затверджених планах 44 268  грн касові видатки  складають 44 268 грн ,що становить 100 %.

            По КФК 060702 «Місцева пожежна охорона»  При затверженному плані

327 194 грн касові видатки склали 326 661 грн   або  99,8%.

 

       По  КФК 250404 «Інші видатки»  проведені видатки на утримання опорного пункту. При затверджених планах 78031 грн касові видатки склали  60568 грн. або 77,6 % 

    На перевезення допризовників  касові видатки склали 3 645 грн

      Перераховано СКП «Сількомунгоспу» на утримання наглядача кладовища  20151 грн .

        По КФК 100203 «Благоустрій міст,сіл та селищ» при планових призначеннях 1287 грн касові видатки склали 607 грн. або 47,2 %

              

     По КФК 250380 Інші субвенції  перераховані кошти до районного бюджету в сумі 38220 грн на утримання посади  фахівця із соціальної роботи.

     

     По КФК 090412 «Інші видатки на соціальний захист населення «  касові видатки склали 360848 грн при запланованих 368000 грн або 98,1% в тому числі за рахунок районного бюджету в сумі 135 000 грн та 200 000 грн за рахунок обласного бюджету на виплату матеріальної допомоги мешканцям селища потерпілим від підтоплення.       

По КФК 130115 «Центри « Спорт для всіх» та заходи з фізичної культури « при плані 1960 грн касові видатки склали 1960 грн або 100 %

       

        По КФК 250203 Проведення виборів депутатів  місцевих рад та сільських ,селищних, міських голів»

 при плані 104877 грн касові видатки склали 85629 грн або  81,6%.  З них  50000 грн за  рахунок місцевого бюджету

 

 На рахунок  спеціального фонду по Новомаячківській селищній раді  по  КФК 010116   «Органи місцевого самоврядування»  надійшли кошти  в сумі 12827,92 грн  від оренди приміщень .  Касові видатки склали 3844 грн  при плані 8230 грн. Залишок на кінець звітного періоду складає 13673,36 грн.

      

   По  КФК 070101 «Дошкільні заклади освіти « надійшли кошти в сумі 306995,10  грн від батьківської плати за відвідування дитячого садку. Касові видатки склали 304961,94  грн  по КЕКВ 2230( продукти харчування). Залишок на кінець звітного періоду складає 2385,43  грн    Також   на дошкільні заклади освіти в 2015 році на спеціальний рахунок надійшла благодійна допомога  в вигляді продуктів харчування (овочі)  на суму 1120 грн та  меблі  в сумі  2200 грн

       

По  КФК 110204 «Палаци та будинки культури « надійшли кошти від вхідної плати за послуги дискотеки в сумі  29620  грн  , касові видатки склали  31284,63 грн Залишок на кінець звітного періоду складає 2598,94 грн

 

 По КФК 150101 «Капітальні вкладення»  касові видатки  склали 191282 грн ,що складає 100 % планових показників.

 

По КФК 150202 «Розробки схем та проектних рішень масового застосування» при плані 202441 грн касові видатки складають 202441 грн , в тому числі на погашення кредиторської заборгованості в сумі 123 440 грн.

 

   На виконання програми  «Забезпечення житлом молодих спеціалістів закладів освіти , охорони здоровя та культури «

  по КФК 250404 Інші видатки касові видатки склали 200 000 грн . Кошти спрямовані на капітальний ремонт  будинку для молодого спеціаліста - сімейного лікаря.

 

Кредиторська заборгованість Новомаячківської селищної ради станом на 01.01.2015 року по загальному фонду  становила 26 737,31 грн,та спеціальному фонду -123440,28грн. Заборгованість виникла в зв’язку з не проведенням платежів державним казначейством. Кредиторська заборгованість  станом на 01 січня   2016 року відсутня.